    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Date: Sun, 06 Jun 2010 22:23:43 +0200

    kiki pisze:

    > Jeszcze w jednym koszu jest taki efekt. Zalało mi cały sufit w jednym
    > pokoju. Ulewa nie przeszkadza tylko wiosenne roztopy. 3 rok to samo.
    > W okolicy tego okna to samo.

    Zaraz zaraz... a może zrobili Ci papę na deskowaniu w odwrotnym kierunku...?
    Wiadomo, że pod dachówki może nawiać śniegu, ale... jak papa dobrze
    ułożona, to i bez dachówek nie będzie przeciekać - powinni ją układać
    pasami od dołu ku górze, tak, by dachówkowato zachodziła, a jak ułożyli
    tak jak im się udało, to teraz jak powieje śniegu, a potem on topnieje,
    to wcieka pod papę...

    U mnie położyli tak, że jak jeszcze nie było dachówki, a papa już była i
    lało, to woda przedostała się tylko przez szczelinę kalenicową, jeszcze
    gąsiorów nie było. Wszystkie inne newralgiczne miejsca trzymały i nic
    nie zaciekało. Teraz, jak jest dachówka, to mam dach podwójny :-).

    Zajrzyj, jak leży ta papa... czy czasem nie układali jej od góry, bo
    wygodniej :-))).

    pozdr.
    robercik-us