  • Data: 2010-06-10 02:31:53
    Temat: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:

    > No więc u mnie otwór w deskowaniu jest większy od okna velux o 2-3cm z
    > każdej strony.
    > Ale papa jest ucieta na równo z wycietymi deskami. Nie ma żadnej rynny w
    > zwiazku z tym.

    I co...? widzisz tamtędy niebo...? :-)

    U mnie też jest równiutko ucięte, ale na papę po bokach i u dołu
    zachodzi fartuch okna, od góry papa na fartuch. To fartuch pełni tu
    kluczową rolę i on właśnie zbiera i odprowadza całą wodę.
    Papa nie musi wcale być jakoś wypuszczona ponad wycięcie w deskach...

    pozdr.
    robercik-us