    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Oleandry umarły :(
    Date: Fri, 18 May 2012 08:09:00 +0200

    news:1s3tz44prwx08.1jey3p7m1d2vi$.dlg@40tude.net...

    > Oleandry to rośliny klimatu śródziemnomorskiego, nie znosza mrozów.O
    > rośliny trzeba dbać. Jak nie dajesz rady, to wieloletnich roślin nie
    > trzymaj. Tyle mogę Ci powiedzieć.

    Od kilku lat w taki sam sposób zimowały w garażu, w którym temperatura nie
    spada poniżej 5-6stC w najtęższe mrozy.
    Dotychczas nic się nie działo złego. Ze względu na konieczność wjeżdżania do
    garażu autem, tylko w tych chwilach może dostać się zimne do wnętrza, więc
    co mogę na przyszłość zrobić to chyba je czymś owijać. Jeden odrasta, coś
    zielonego się pojawiło ale dwa to nie wiem co z nimi będzie. Ścięte są do
    zera bo patyki suche tylko zostały. Teraz są cały czas w domu tuż przy
    drzwiach tarasowych od słonecznej strony. Zobaczę

    Marek