    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Opryskiwacz
    Date: Sat, 17 Jan 2015 13:20:50 +0100

    W dniu 2015-01-17 o 12:57, Majka pisze:

    > Miałam już zwykły opryskiwacz 5 litów, zbiornik ciśnieniowy, pompowany góra/dół
    przy postawieniu urządzenia na podłożu.
    Ja mam plecakowy Pilmet i powiem tak:
    - ciężko się pompuje. Po godzinie pracy ręka odmawia posłuszeństwa.
    - nie ma regulacji skupienia strumienia, jest tylko szeroki.
    - lanca jest dość wiotka, przez co trudno o precyzyjne trafianie
    - po kilku latach przecieka na połączeniu mechanizmu pompki i leje się
    po plecach.
    Mam też 5 litrowy tani opryskiwacz Florabest i ten sobie chwalę. Lekko
    się pompuje, dyszę można ustawić na różne rodzaje strumienia.
    Mała pojemność skutkuje tylko tym, że częściej się chodzi dolewać.
    JAcek