    From: "ZZZ" <n...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Opryskiwacz
    Date: Tue, 20 Jan 2015 14:00:29 +0100

    Użytkownik "Majka" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:7b96ff8e-e1e0-4ea5-a784-e201c88570ab@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 13:21:08 UTC+1 użytkownik ZZZ napisał:

    > więc trudno mi pojąć, jak Twój "rozleciał się" po kilku użyciach.

    A masz pomysł który model? Lub choćby który producent wart jest uwagi?

    Pozdrawiam,
    Majka

    No wiesz (bez obrazy), z zasady nie kupuję niczego w sklepach na B... :)
    Chociaż muszę liczyć się mocno z wydatkami (i ograniczać je).
    Do Kwazara przekonano mnie argumentem, że mogę kupić do nich
    również części zamienne (sam tłok, samą uszczelkę, czy dyszę).
    Co prawda przez te kilka lat nie potrzebowałem nic dokupować, ale widzę
    w sklepach ogrodniczych, że te elementy są osiągalne.

    A plecakowe Kwazary mają widzę pojemność 15l, no i cenę 150-200zł.

    ZZ