  • 11. Data: 2014-02-10 22:37:41
    Temat: Re: Ościeżnice drzwi antywłamaniowych - cienka blacha?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-10 08:21, Baczek pisze:

    > Też się zastanawiam na co komu takie stare, z 1410r, fotele
    > Jak nic to zemsta z zaszłości ;)

    Klątwa Ulricha von Jungingena znaczy? ;)

    Przypuszczam, że złodzieje zastosowali rodzaj ataku psychologicznego:
    wtopili się w otoczenie. Gdyby wpadli, wzięli jeden czy dwa kursy i
    wypadli, to mogliby być bardziej "zauważeni".

    Pomyliłem się z rokiem - sytuacja miała miejsce chyba trochę ponad 20
    lat temu, ale to bez znaczenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2014-02-19 12:15:13
    Od: j...@g...com

    Jak się montuje futrynę na piance to może mieć i 5 mm grubości.

    Drzwi zewnętrzne powinny być montowane na solidnych kotwach i w całości na zaprawie -
    bez pianki.

    Daj sobie wyspawać drzwi i futryną jakie chcesz i z czego chcesz. Możesz sobie
    wprawić rygle na każdym boku drzwi Potem wystarczy to ładnie oprawić i możesz mieć
    przeszkodę nie do sforsowania.

    Jackare

  • 13. Data: 2014-02-19 14:23:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-19 12:15, j...@g...com pisze:
    > Jak się montuje futrynę na piance to może mieć i 5 mm grubości.
    >
    > Drzwi zewnętrzne powinny być montowane na solidnych kotwach i w całości na zaprawie
    - bez pianki.

    To byłby kłopot w domu szkieletowym. Zostają tylko kotwy mocowane w
    grube deski (rzędu 10 cm grubości).

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-02-19 21:44:48
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > To byłby kłopot w domu szkieletowym. Zostają tylko kotwy mocowane w grube
    > deski (rzędu 10 cm grubości).

    a to fakt. gdzieś nie doczytałem że chodzi o dom szkieletowy

  • 15. Data: 2014-02-20 03:53:54
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jackare napisał:

    > a to fakt. gdzieś nie doczytałem że chodzi o dom szkieletowy

    W domu szkieletowym drzwi antywłamaniowe maja średni sens bo
    antywłamaniowość ścian zewnętrznych stoi pod wielkim znakiem
    zapytania... bedą chcieli to świderkiem ręcznym, piłą otwornicą i
    sekatorem ogrodniczym zrobią sobie wejście w dowolnym miejscu (z tyłu,
    za krzakami...)

    Raczej sprawna ochrona i porządny SSWiN.

    --
    Darek

  • 16. Data: 2014-02-20 09:27:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > W domu szkieletowym drzwi antywłamaniowe maja średni sens bo
    > antywłamaniowość ścian zewnętrznych stoi pod wielkim znakiem
    > zapytania...

    To co z tego? Znaczy, że mam im ułatwić wejście drzwiami? Niech się męczą.

  • 17. Data: 2014-02-20 09:42:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 09:27:36 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > To co z tego? Znaczy, że mam im ułatwić wejście drzwiami? Niech się męczą.

    Najprawdopodobniej drzwiami nawet nie będą próbować.
    Na początku stycznia kumpla okradli.
    Między godziną 13-15 weszli do domu przez małe okienko od najbardziej zasłoniętej
    strony budynku. Ukradli nawet skarbonki dzieciakom + narobili kupę bałaganu.

  • 18. Data: 2014-02-20 09:50:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-20 09:27, Marcin N wrote:
    > To co z tego? Znaczy, że mam im ułatwić wejście drzwiami? Niech się męczą.

    IMHO zupełnie niepotrzebnie zakładasz inteligencję włamywaczy na
    poziomie inteligencji młotka albo główki kapusty.

    Przecież oczywistą oczywistością jest, że włamywacz nie będzie forsował
    super wypasionych drzwi antywłamaniowych tylko wejdzie tam, gdzie mu
    łatwiej.

    Tak więc podstawą jest utrudnienie włamania "dzieciakom", sprawny system
    alarmowy z powiadomieniem ekipy interwencyjnej plus *ubezpieczenie*.

    Piotrek

  • 19. Data: 2014-02-20 10:15:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-20 09:50, Piotrek pisze:

> [...]
    >
    > Przecież oczywistą oczywistością jest, że włamywacz nie będzie forsował
    > super wypasionych drzwi antywłamaniowych tylko wejdzie tam, gdzie mu

    Nie bardzo rozumiem, czemu zakładasz moją inteligencję na poziomie młotka.
    Czy ja mówię o super wypasionych drzwiach do skarbca?
    Mam zamiar kupić rozsądne drzwi w rozsądnej cenie i nie mam zamiaru
    ułatwiać złodziejowi włamania się "bo i tak wejdzie".

    Nie rozumiem w ogóle "obrońców praw złodziei" w tym wątku.

    --
    MN

  • 20. Data: 2014-02-20 10:24:44
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 10:15:50 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie bardzo rozumiem, czemu zakładasz moją inteligencję na poziomie młotka.

    Można mieć wrażenie, że jeśli masz inną to ją starannie ukrywasz.
    Tłumaczą Ci jak komu dobremu że 1,5 mm ościeżnicy jest całkowicie wystarczające bo to
    będzie solidniejsze niż inne miejsca w domu szkieletowym.
    Teraz kumasz?

    --
    ZZ@private