  • Data: 2021-05-10 17:09:11
    Temat: Re: Oświetlenie strychu i garażu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie żebym chciał kwestionować czyjeś obserwacje, chodzi mi
    > o dorzucenie własnych. U mie zewnętrzne ledy świecą już od
    > dobrych kilku lat (i zim). Nie mają ochoty padać. Nie wiem
    > czym wyjaśnić różnicę.
    Mam w domu jeszcze jedną albo dwie świetlówki energooszczędne Philips,
    które mają ponad 20 lat i nadal działają. Od chwili załączenia, do
    czasu, aż osiągną pełną jasność jest bardzo długi - może nawet ponad
    minutę, ale faktem jest że działają. W tamtych czasach były one drogie i
    kupiłem je głównie z ciekawości. Teraz raczej mam zasadę, żeby kupować
    tanio zgodnie z maksymą: tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie ;-)
    Może to jest przyczyna, że lampki nie wytrzymują zimy?
    Jacek