eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOzdobne kruszywo/żwir na podjazd - jakieś propozycje? › Re: Ozdobne kruszywo/żwir na podjazd - jakieś propozycje?
    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ozdobne kruszywo/żwir na podjazd - jakieś propozycje?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 14:09:26 +0200

    mal pisze:

    > Nie. Nie radzę, bo - tak jak wcześniej pisałam - nie przesieje
    > nawianego pyłu, który wejdzie między ziarna i będzie podłożem dla
    > chwastów i trawy.
    > Jeśli zdecydujesz się na kratkę to i tak powinieneś ją układać na
    > podsypce z piasku, a w oczka kratki możesz wprasować żwir. Powinno
    > wystarczyć.

    Kiedy czytałem na temat tej włókniny na stronie producenta(niestety nie
    pamiętam co to za producent, nie mogę znaleźć teraz) plusami tej
    włókniny było to że chwasty nie przebiją się korzeniami do podłoża, tym
    samym ich system korzeniowy będzie bardzo osłabiony i łatwo takie coś
    usunąć. W przypadku braku tej włókniny korzonki pójdą w dół i się
    roślinka będzie miała dobrze:)

    Przesiany pył, o którym wspomina mal i tak pozostanie w tym samym
    miejscu czy będzie ta włóknina czy jej tam nie będzie.

    Powyższe dane pochodzą z prospektu pewnego producenta/przedstawiciela i
    nie są zweryfikowane przeze mnie w praktyce!