  • Data: 2013-11-01 16:01:52
    Temat: Re: P3yta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:36:02 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Powtarzam więc. Nie interesuje mnie czy wyłączał podczas przyprawiania i co
    >
    > jadłeś, lecz co się dzieje z filtrem i wnętrznościami tego urządzenia,
    >
    > które wciąga pieprz, sól i wszystkie inne suche lekkie przyprawy niczym
    >
    > odkurzacz. Potrafisz więc odpowiedzieć na to pytanie rzetelnie?
    A co się ma dziać? Filtr tłuszczowy zatrzymuje wszystkie "śmieci" a zapachy są
    absorbowane w filtrze węglowym (wersja z obwodem zamkniętym) lub wylatują na zewnątrz
    (wersja z podłączeniem do wentylacji).
    Filtr tłuszczowy czyści się w zmywarce a filtr węglowy wymienia się w zależności od
    wersji raz na rok lub co dwa lata w cenie około 400 zł.
    Odnoszę wrażenie, że nigdy nie spotkałeś się z taką wersja okapu i szukasz jakiegoś
    podstępu. Założyciel BORA nie wymyślił tego pomysłu, lecz udoskonalił pomysły innych
    w stopniu wystarczającym do ochrony patentowej.
    Nikt nie przywiózł tych urządzeń w kontenerze z Chin i wygonił akwizytorów, aby to
    wypchali na rynek. Wszystko jest robione w Europie w tych samych zakładach, które
    robią dla innych marek, np. tu http://www.gronbach.com

    > Nie wierzę, Czyżbyś zaczynał powoli sam powątpiewać?

    To był żart :)
    Ciesze się, że zadajesz te "podchwytliwe" pytania, bo mam okazję pisać.
    Jak chcesz powalczyć z tym strasznym "oszustwem", to musisz najpierw przekonać te
    tysiące zadowolonych klientów, że nie wiedzą co kupili :)