  • 1. Data: 2013-10-29 13:08:13
    Temat: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przymierzam się do zamiany płyty gazowej na indukcyjną.
    Pomińmy na potrzeby tej dyskusji aspekt ekonomiczny bo ekonomicznie to u mnie nie ma
    sensu- butla 11kg gazowa za 60zł starcza mi na dwa miesiące.
    Na co zwrócić uwage przy zakupie takiej płyty
    http://www.skapiec.pl/site/cat/327/comp/6822670
    Np taka- co jej brakuje a czego ma za duzo, jakie sa jej wady i zalety;)
    Na jakie parametry zwrócic uwage?

  • 2. Data: 2013-10-29 13:15:32
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 13:08, Kris pisze:
> [...]
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/327/comp/6822670
    > Np taka- co jej brakuje a czego ma za duzo, jakie sa jej wady i zalety;)

    Mi sie nie podoba, bo jest taka troche tego. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-10-29 13:23:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 05:08:13 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

> [...]
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/327/comp/6822670 Np taka- co jej brakuje
    > a czego ma za duzo, jakie sa jej wady i zalety;) Na jakie parametry

    jeśli myślisz o takiej prostej to przede wszystkim na ergonomię czyli
    usytuowanie pól i guzików do sterowania. Tak, żeby patelnia nie właziła
    na nie.

    Ja mam płytę z IKEA czyli Whirlpoola) za 999zł i jestem bardzo zadowolony.
    do tego 5lat gwarancji a nie 1 czy 2.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-10-29 13:27:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 13:15:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Mi sie nie podoba, bo jest taka troche tego. :-DD
    Czyli wizualnie? Ok.
    A parametry jakieś są istotne?

  • 5. Data: 2013-10-29 13:36:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/327/comp/6822670
    > Np taka- co jej brakuje a czego ma za duzo, jakie sa jej wady i zalety;)

    Na to by z przodu było duże pole (patelnia) i małe (rondelek) a średnie z
    tyłu - w tej którą wybrałeś jest ok.

    Reszta to kwestia gustu - ramka, brak ramki i pionowa krawędź lub szlif - co
    kto lubi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-10-29 13:42:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 13:36:14 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Na to by z przodu było duże pole (patelnia) i małe (rondelek) a średnie z
    > tyłu - w tej którą wybrałeś jest ok.

    A czemu akurat taka kolejność pól?
    W aktualnie użytkowanej gazówce mam odwrotnie- duże i małe pole z tyłu , dwa średnie
    z przodu i jakoś specjalnie nam to nie przeszkadzało.

  • 7. Data: 2013-10-29 13:43:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 13:27, Kris pisze:
    > Czyli wizualnie? Ok.
    > A parametry jakieś są istotne?

    Kris - ja sobie troche jaja robilem. Ale tak powaznie to wydaje sie OK.
    Ja mam AEG i w porownaniu z innymi bylem pod wrazeniem jak male pole
    jest w stanie wytworzyc, zeby gotowac mala ilosc wody lekko bulgoczacej.
    AEG to dzis Elektrolux. Brakuje troche funkcji automatycznego gotowania,
    ale spokojnie bez tego przezyjesz.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2013-10-29 13:49:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 13:42, Kris pisze:

    > A czemu akurat taka kolejność pól?
    > W aktualnie użytkowanej gazówce mam odwrotnie- duże i małe pole z tyłu , dwa
    średnie z przodu i jakoś specjalnie nam to nie przeszkadzało.

    A ja mam male i srednie z przodu , duze i srednie z tylu i uwazam, ze
    jest OK. Patelnia spokojnie miesci sie na srednim polu, a i na malym tez
    sie usmazy. W praktyce ulozenie pol mam chyba pomijalne znaczenie. Z
    duzych garow potrzebujacych wiekszych mocy tak naprawde korzysta sie
    rzadko, wiec nie ma potrzeby by bylo z przodu.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2013-10-29 13:52:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 13:43:40 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    Ty Sobie jaja robisz a ja nie wiem co wybrac. Żona naciska, teściowa na niedzielny
    obiadek się wprasza a ja niezdecydowany;)

  • 10. Data: 2013-10-29 13:55:43
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 29.10.2013 13:52, Kris wrote:
    > Ty Sobie jaja robisz a ja nie wiem co wybrac. Żona naciska, teściowa na niedzielny
    obiadek się wprasza a ja niezdecydowany;)

    Mam elektroluxa, ale troche wyzszy model - Zona sie uparla bo gosc od
    kuchni zachwalal.
    Jedyna roznica to ze moja plyta ma 2pola grzejne laczone w jedno w razie
    potrzeby. Nie wiem po co.
    Sprzet fajny - polecam.
    --
    Marek