  • 91. Data: 2013-10-31 12:19:54
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7ca7c4b3-f99a-45c3-9c93-1e1bc37a0f3b@googlegrou
    ps.com...

    >W Polsce ze względu na różnice w zarobkach często tak bywa, ale w
    >zachodniej europie jest to normalny, handlowy produkt. Sprzedawany w
    >tradycyjny sposób a nie u >domokrążców.

    Znowu prubujesz wciskać że my z koziej dupy wysrani jesteśmy.

  • 92. Data: 2013-10-31 12:21:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:50:59 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > W sensie dużo jajek na twardo :-)

    No nie do konca.

    > okapie znacznie mniejszy niż przy gazie i kiepskim okapie ale jeśli po 15
    > latach meble nie są tłuste to tylko dlatego że są myte, a nie dlatego że się
    > nie brudzą.

    No coz - jezeli nie myles nigdy mebli w kuchni to nie dziwie sie ze zawsze
    miales je po pewnym czasie brudne ;)

    To chyba normalne - niezaleznie jaki masz okap trzeba przetrzec sciera,
    szczegolnie w kuchni ktora powinna byc najbardziej czystym i sterylnym
    pomieszczeniem w calym domu. Przeciez w kazdym domu sie kurzy, kurz
    sam sie nie zetrze.

    > Przesadzasz. Nawet jeśli to spam (czego nie zakładam) to jakaś najbardziej

    Juz sam sie przyznal, ze spam. Widzisz jak Cie nabral :-)

    > Nawet jeśli to spam (czego nie zakładam) to jakaś najbardziej
    > łagodna forma bo zawiera użyteczne informacje.

    Nie ma spamu zlego i dobrego, lagodnego i nachalnego. Kazdy spam jest zly.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2013-10-31 12:22:55
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >zadzwoni dawny klient, to nie po to, aby zwyzywać, lecz aby domówić.

    Taaa Kupują po pięć.

    >Jak komuś się chce, to niech szuka w necie negatywnych opinii. Ja nie
    >zauważyłem.

    A ta grupa to nie internet? Aaa nie liczy się bo są negatywne komentarze.

  • 94. Data: 2013-10-31 12:27:44
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:46:44 UTC+1 użytkownik
    m...@g...com napisał:

    >Czyli nie jest az tak bogaty :-)
    Nie tak. Gdyby nie te jego fanaberie to naprawdę kasy ma jak lodu tylko mu
    się rozchodzi.

    > Dom postawił na płyciew którą wlał 60kubików betonu + zbrojenie. Ubzdurał
    > sobie że na ławach będzie za słabo, mimo że w promieniu 150km wszyscy
    > budują
    > na ławach bo tu nie ma niestabilnych gruntów.

    >Szczypalbys sie majac pol banki na miesiac z takimi decyzjami? Bo ja nie :)

    Jest różnica być bogatym i rozsądnie wydawać, a źle gospodarzyć że trzeba
    jeszcze kredytów.

  • 95. Data: 2013-10-31 12:27:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 11:20, slavo65 pisze:

    > Kolejny bez argumentów :)

    Tobie potrzebne sa argumenty zeby watek zyl, zebys dalej mogl prezetowac
    zalety zbijajac argumenty. W ten sposob postronny obserwator sie
    zainteresuje, Ty wyrosniesz na goru, a dyskutanci dostana latke
    pieniaczy. W ten prymitywny sposob dostaniesz moze ze dwa maile z
    konkretnymi pytaniami i przy okazji epitetami na temat innych dyskutantow.
    No to raczej nie dziw sie, ze argumentow nie bedzie, bo tu idioci nie
    pisza, a ze zarabiac musisz to pewnie tez nikogo nie dziwi, wiec grupa
    traktuje Cie jak bezpiecznego akwizytora. Ale Tobie to pasuje, wiem
    wiem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2013-10-31 12:34:37
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 12:22:55 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > A ta grupa to nie internet? Aaa nie liczy się bo są negatywne komentarze.

    Tu nie ma żadnych negatywnych komentarzy, bo póki co, poza mną nie pisze tu nikt, to
    to użytkował i miałaby coś do skomentowania.
    Jak będziesz szukał w necie opinii o jakimś samochodzie, to będziesz czytał
    zwierzenia jakieś przedszkolaka, który ma rowerek a interesujące cię auto widział w
    reklamie?

  • 97. Data: 2013-10-31 12:42:13
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

> [...]
    >szczegolnie w kuchni ktora powinna byc najbardziej czystym i sterylnym
    >pomieszczeniem w calym domu. Przeciez w kazdym domu sie kurzy, kurz

    Dzięki okapowi bora nawet muchy nie srają po meblach, a może są od razu
    wciągane do niego i dlatego nie trzeba przecierać mebli ściereczką.
    Zapewne też z potraw na talerzach i z garnków odstawionych poza płytą, lub z
    odcedzanych nad zlewem też nic nie ulatuje w powietrze bo w kuchni jest okap
    bora.
    Ten okap bora ma zajebiste działanie.

  • 98. Data: 2013-10-31 12:45:17
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tu nie ma żadnych negatywnych komentarzy, bo póki co, poza mną nie pisze
    > tu nikt, to to użytkował i miałaby coś do skomentowania.

    Dla średnio rozgarniętego człowieka wystarczy napatrzy się na to "cudo"
    podczas targów aby konfrontując z dotychczasowym doświadczeniem wyrobić
    sobie odpowiednią ocenę.

    Stosunek cena-przydatność w tym przypadku to jak odległość do księżyca a do
    najbliższej galaktyki.

  • 99. Data: 2013-10-31 12:57:25
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 12:45:17 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Dla �rednio rozgarni�tego cz�owieka wystarczy napatrzy si� na to "cudo"
    >
    > podczas targ�w aby konfrontuj�c z dotychczasowym do�wiadczeniem wyrobi�
    >
    > sobie odpowiedniďż˝ ocenďż˝.

    Brawo! nareszcie pojąłeś, dlaczego ludzie to kupują.
    Tak właśnie to wygląda, że nie podejmują decyzji na podstawie jakiegoś internetowego
    marudy, lecz na podstawie tego co widzą i sami próbują.
    W zeszłym roku na targach w Mediolanie jakiś "niewierny tomasz" przyniósł kucharzowi
    na stoisko jakąś potrawę, którą w czasie gotowania czuć w całym włoskim miasteczku. I
    nic nie poczuł.

  • 100. Data: 2013-10-31 13:06:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 12:57:25 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > W zeszłym roku na targach w Mediolanie jakiś "niewierny tomasz" przyniósł
    kucharzowi na stoisko jakąś potrawę, którą w czasie gotowania czuć w całym włoskim
    miasteczku. I nic nie poczuł.

    To akurat srednia zaleta. Jak mieszkalem jeszcze w bloku na 3 pietrze to
    idac na gore w porze obiadowej przy kazdych drzwiach bylo czuc zapach
    obiadu - na kazdym pietrze slinka ciekla na te zapachy. Wracajac do domu
    tez lubie czuc zapach przygotowywanego jedzenia.

    Zycie to mieszanka smakow i zapachow - a Twoj wredny okap BORA zabija jedna
    z tych skladowych :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.