  • 1. Data: 2013-10-28 13:21:42
    Temat: A tak mnie naszlo w kontekscie dyskusji o reklamach
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    http://www.wykop.pl/ramka/1707682/bylem-w-kinie-widz
    ialem-reklamy/

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-10-28 13:36:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-28 13:21, Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1707682/bylem-w-kinie-widz
    ialem-reklamy/

    > Pozdro.. TK

    Na film zawsze można się spóźnić ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-10-28 14:00:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:l4lksm$d8b$...@u...news.interia.pl...

    > http://www.wykop.pl/ramka/1707682/bylem-w-kinie-widz
    ialem-reklamy/

    Po pierwsze są różne kina - tak wiem zaraz usłyszę o kimś kto nie ma wyboru
    bo w okolicy ma tylko jedno kino.
    Po drugie można się spóźnić - choć z tym różnie bywa w różnych kinach.
    Po trzecie jak ktoś woli oglądać film wśród smrodu popcornu i hałasu rozmów
    i komórek i jeszcze chce za to płacić to jego wola. Żyjemy w takich czasach
    że każdy nawet w zapadłej dziurze gdzie do najbliższej wypożyczalni jest 100
    km może sobie wypożyczyć film przez internet.

    Ps. Są takie serwisy gdzie za wypożyczanie filmów się nie płaci, ale za to
    trzeba obejrzeć reklamy - ale to jakby zupełnie inna sytuacja niż płacenie
    za możliwość zobaczenia reklam :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-10-28 17:52:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:00:11 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

> [...]
    > że każdy nawet w zapadłej dziurze gdzie do najbliższej wypożyczalni jest 100
    > km może sobie wypożyczyć film przez internet.

    Ale to nigdy nie bedzie to samo. Ja rzadko chodze do kina - tylko na jakies
    wielkie hiciory, wiekszosc ogladam w domu - moze jak kupie projektor to
    bedzie troche lepiej ale poki co nawet na porzadnym kinie (w sensie audio)
    + plazmie 50' i wygodnej kanapie - to NIGDY nie bedzie "duzy ekran" :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-10-28 20:28:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Ale to nigdy nie bedzie to samo. Ja rzadko chodze do kina - tylko na jakies
    >wielkie hiciory, wiekszosc ogladam w domu - moze jak kupie projektor to
    >bedzie troche lepiej

    Projektor i duzy ekran wymaga BD, i tu sie robi kiszka, w moim miescie juz
    chyba nie ma w ogole wypozyczalni, scigacwto je wykonczylo i co... i
    trzebaby zaczac wszystko kupowac. Tak oto wrocilem do kina.

    W tym miesiacu pierwszy raz w zyciu obejrzalem dwa filmy, ktore mi kolega
    sciagnal - niestety jakosc DVD (sredniego). Daleko do HD, wiec jest problem,
    bo nawet popiracic nie ma skad.

    Zatem nie spiesz sie tak do projektora.

  • 6. Data: 2013-10-28 21:14:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:28:00 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > sciagnal - niestety jakosc DVD (sredniego). Daleko do HD, wiec jest problem,

    Czy ja wiem - dla mnie nie ma az tak wielkiej roznicy czy ogladam divixa
    z dvdripa czy z BD 720 czy 1080p nawet, zeby takiego BD Ripa wyswietlic
    z pelna rozdzialka to chyba w ogole trzebaby jakis drozszy projektor
    kupic :) Przy 50' ogladanych z ~3m mi spokojnie jakosc DVD wystarcza,
    chyba wazniejszy dla mnie jest jednak porzadny dzwiek :-) No ale nie wiem
    faktycznie jak to by sie mialo do projektora i ekranu ~3,5-4mb szerokiego ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-10-28 21:36:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > faktycznie jak to by sie mialo do projektora i ekranu ~3,5-4mb szerokiego ;)

    Ja po nastu latach planu kupna TV w końcu go kupiłem. Powiem szczerze -
    za duża rozdzielczość trochę przeszkadza, widać wszystkie syfki u
    aktorów, to rozpraszające wręcz jest!

    Żeby OT nie było, 25 minut reklam przed grawitacją zaliczone (też się
    wkurzaliśmy). Żałuję że nie poszedłem na 3D, a 2 raz tego filmu nie ma
    sensu oglądać.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2013-10-28 22:11:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 21:36, Irek N. pisze:

    > Żeby OT nie było, 25 minut reklam przed grawitacją zaliczone (też się
    > wkurzaliśmy). Żałuję że nie poszedłem na 3D, a 2 raz tego filmu nie ma
    > sensu oglądać.

    Paranoja jest to, ze kupujesz bilet na film a nie reklamy. Oczywiscie
    powiedza, ze gdyby nie reklamy to bilet kosztowalby ...(tu dowolna
    kretynska kwota z ksiezyca), tylko pojawia sie pytanie ile jeszcze moze
    kosztowac bilet na jakegos kolejnego polskiego gniota? No dobra, na
    gnioty polskie z zalozenia sie nie chodzi.
    No wiec siedzac przy piwku na kanapie, mysle sobie, ze wciskanie ludziom
    reklam za ich pieniadze jest forma schizofrenii i tyle.
    Mam tez inny wniosek odnosnie polskich super duper filmow ostatnich lat,
    ze robi sie je wylacznie po to zeby przy ich okazji sprzedawac reklamy,
    promowac go i zarabiac na biletach w poczatkowej fazie poki nie
    rozejdzie sie fama, ze nie ma czego ogladac.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2013-10-28 22:19:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    >Żałuję że nie poszedłem na 3D, a 2 raz tego filmu nie ma sensu oglądać.

    a ja załuje ze poszedłem na 3d :-) Efekty nic nie wnoszą do tego filmu a
    okulary są wkur...ce.

    b.

  • 10. Data: 2013-10-29 09:07:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Ale to nigdy nie bedzie to samo.

    Pytanie czego oczekujesz. Jeśli chcesz się czuć jak w kinie to zrób dużo
    popcornu, nie wietrz pokoju i poproś kogoś by hałasował :-)

    A na poważnie różnica jest taka w kinie zwykle jest całkowicie ciemno i nic
    nas nie rozprasza, a w domu większość ludzi ogląda filmy przy zapalonym
    świetle, albo w półmroku. Jak masz 5 głośników lub 5.1 i całkowitą ciemność
    to nawet na małym 3m ekranie wrażenie jest takie samo jak w kinie - bo
    siedzisz bliżej więc kąty widzenia są takie jak dla dużego kinowego ekranu.

> [...]
    > bedzie troche lepiej ale poki co nawet na porzadnym kinie (w sensie audio)
    > + plazmie 50' i wygodnej kanapie - to NIGDY nie bedzie "duzy ekran" :)

    Jak masz możliwość to pożycz od kogoś rzutnik na kilka dni i przetestuj. Ja
    tak zrobiłem gdy się zastanawiałem po przeprowadzce czy kupować telewizor
    czy projektor. Efekt jest taki że telewizora nie mam i mi go nie brakuje, a
    filmów oglądam po kilka w miesiącu.

    Pozdrawiam
    Ergie