  • 1. Data: 2013-10-28 02:48:40
    Temat: interpretacja zapisu planu zagospodarowania przestrzennego
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    Zanim pójdę odstać swoje w kolejce do urzędu - może tutaj ktoś jest w
    stanie odpowiedzieć, czy poniższy zapis dopuszcza piec na ekogroszek?

    W zakresie zaopatrzenia w energię cieplną ustala się:
    a) realizację lokalnych źródeł ciepła na paliwo gazowe lub płynne oraz
    wykorzystanie energii elektrycznej do celów grzewczych, dopuszcza się
    również stosowanie niekonwencjonalnych systemów ogrzewania.
    b) stosowanie urządzeń grzewczych o wysokiej sprawności i niskim
    stopniu zanieczyszczeń

    Czy taki kocioł pasuje do pkt B ?

    Nie chodzi mi o odpowiedzi "chyba tak", "chyba nie" lecz o "wiem, że..." :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2013-10-28 07:17:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 02:48:40 UTC+1 użytkownik paff napisał:

    > Nie chodzi mi o odpowiedzi "chyba tak", "chyba nie" lecz o "wiem, że..." :)
    Najprościej będzie jek zadzwonisz do lokalnego PINB

  • 3. Data: 2013-10-28 08:35:45
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    paff wrote:
> [...]
    > i niskim stopniu zanieczyszczeń
    >
    > Czy taki kocioł pasuje do pkt B ?
    >
    > Nie chodzi mi o odpowiedzi "chyba tak", "chyba nie" lecz o "wiem,

    NIE
    chyba że twój piec jest wysokosprawny - domagasz się jednoznacznej
    odpowiedzi a nawet nie napisałeś jaki masz piec, masz w nim sondę
    labda, komorę dopalającą, katalizator itp ?

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-10-28 10:15:58
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "paff" <p...@w...pl.usun.to> napisał w wiadomości
    > Nie chodzi mi o odpowiedzi "chyba tak", "chyba nie" lecz o "wiem, że..."
    > :)

    Pierwszy z brzegu nemer telefonu, telefon w rękę i dzwonisz do WA. Czegoś
    się boisz że nie chcesz zadzwonić?

  • 5. Data: 2013-10-29 12:04:33
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    > zanieczyszczeń
    >
    > Czy taki kocioł pasuje do pkt B ?
    >
    > Nie chodzi mi o odpowiedzi "chyba tak", "chyba nie" lecz o "wiem, że..."

    problem w tyn ze interpretuje to konkretny urzednik
    i tylko on moze Ci udzielic odpowiedzi.
    Jak dla mnie to bym stawial na NIE
    a nowomowy z PZ przerobilem juz kilkaset...

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 6. Data: 2013-10-29 12:18:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > problem w tyn ze interpretuje to konkretny urzednik
    > i tylko on moze Ci udzielic odpowiedzi.
    > Jak dla mnie to bym stawial na NIE
    > a nowomowy z PZ przerobilem juz kilkaset...

    trzeba w projekcie wpisać: centralne ogrzewanie - zastosować piec na
    ekogroszek o wysokiej sprawności i niskim stopniu zanieczyszczeń

    no i do czego sie doczepi urzędnik, jest jak w zapisie planu :-)

    b.

  • 7. Data: 2013-10-29 18:43:30
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2013-10-28 02:48, paff pisze:
    > Zanim pójdę odstać swoje w kolejce do urzędu - może tutaj ktoś jest w
    > stanie odpowiedzieć, czy poniższy zapis dopuszcza piec na ekogroszek?

    Dziękuję za odpowiedzi. Jak ktoś tutaj zauważył - co urzędnik, to inna
    interpretacja. Żeby tego uniknąć - trzeba składać na piśmie pytanie o
    interpretację. Z kolei dla urzędnika wtedy zawsze bezpieczniej napisać,
    że nie można. Bo większa afera będzie, jak pozwoli, a się okaże, że
    niesłusznie :)

    No bo jak zadzwonię i urzędnik powie "nie wolno" - to co, to jest powód
    do wydania grubej kasy na inne ogrzewanie? A jak powie "wolno" - to co,
    kto zabroni innemu powiedzieć, że nie wolno :)

    Liczyłem więc, że zapisy tego planu są zapisami mającymi odniesienie do
    regulacji, których nie znam, a które może ktoś tutaj zna.

    Budyń - dzięki, być może to jest właśnie rozwiązaniem i być może zamiast
    gadać z urzędnikami, należy zapytać architekta adaptującego.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Paweł Marek

  • 8. Data: 2013-10-31 00:54:06
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ekogroszek o wysokiej sprawności i niskim stopniu zanieczyszczeń
    >
    > no i do czego sie doczepi urzędnik, jest jak w zapisie planu :-)

    Juz tlumacze po urzedniczemu:
    w planie jest paliwo plynne lub gazowe oraz prad.
    punkt B dotyczy np. pomp ciepla
    Plan niedopuszcza paliwa stalego, zmienic projekt.

    ot...

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl