  • 1. Data: 2013-10-27 20:44:53
    Temat: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: Kris <k...@g...com>

    Znalezione na innej grupie:
    http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Odkurzacze-na
    -cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wiad
    omosc.html?ticaid=1118f5&_ticrsn=3
    Także kupujmy odkurzacze na zapas;);

  • 2. Data: 2013-10-27 21:45:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 20:44, Kris pisze:
    > Znalezione na innej grupie:
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Odkurzacze-na
    -cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wiad
    omosc.html?ticaid=1118f5&_ticrsn=3
    > Także kupujmy odkurzacze na zapas;);

    Nie stresuj sie. Poki nie wpadna na to, ze czajniki i zelazka biora prad
    to nie jest zle. Martwie sie tylko o Adama i jego PC. :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-10-27 21:53:23
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 października 2013 20:44:53 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Znalezione na innej grupie:
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Odkurzacze-na
    -cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wiad
    omosc.html?ticaid=1118f5&_ticrsn=3

    > Także kupujmy odkurzacze na zapas;);

    Młody pewno jesteś. Kiedyś odkurzacz miał 300W i też dobrze ciągnął. Mam zelmera
    jakiegoś tam. napisane na nim było ale się zmyło chyba 1400W. Z wylotu leci bardzo
    cieple powietrze. Z radzieckiej Czajki leciało o temperaturze niewiele wyższej niż
    temperatura otoczenia. Miałem radziecki pistolet do malowania natryskowego podłączany
    pod odkurzacz. Malowałem nim różne rzeczy używając farb nitro. Współczesnym by się
    nie dało bo farba nitro schła by zanim by doleciała do malowanego elementu. O tym ze
    stare odkurzacze o małych mocach były cichsze od mocnych współczesnych przez
    grzeczność nie wspominam. Pięć razy większa moc współczesnych odkurzaczy niewiele
    daje. Jak by takim co ma 1,5kW dawało się odkurzyć dywan pięć razy szybciej niż takim
    co miał 300W to by była inna sprawa. Ale się nie da.

  • 4. Data: 2013-10-27 21:54:15
    Od: k...@g...com

  • 5. Data: 2013-10-27 21:56:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:45:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie stresuj sie. Poki nie wpadna na to, ze czajniki i zelazka biora prad
    > to nie jest zle. Martwie sie tylko o Adama i jego PC. :-)

    Ja mam COP3-4, najpierw wytna tych co grzeja czystym pradem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-10-27 21:58:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:45:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie stresuj sie. Poki nie wpadna na to, ze czajniki i zelazka biora prad
    >
    > to nie jest zle. Martwie sie tylko o Adama i jego PC. :-)
    On w sumie nienajgorzej stoi-najażniejsza część jego systemu PC jest tak z metr pod
    ziemią;) Krety mu bardziej od UE zagrażają.

  • 7. Data: 2013-10-27 22:08:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 21:56, Adam pisze:

    > Ja mam COP3-4, najpierw wytna tych co grzeja czystym pradem ;)

    Inteligentny czlowiek w dzialaniach typu zarowki czy odkurzacze nie
    znajdzie zadnej logiki. :-)
    Wiec jak lobby kotlow weglowych sie dogada to uznaja, ze pompa bierze
    prad i tyle. :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2013-10-27 23:55:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > daje. Jak by takim co ma 1,5kW dawało się odkurzyć dywan pięć razy
    > szybciej niż takim co miał 300W to by była inna sprawa. Ale się nie

    a Kogutek jak zwykle pierdoli od rzeczy... :)

    300W odkurzaczem to sobie możesz udawać, że odkurzasz...

  • 9. Data: 2013-10-28 00:30:32
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 października 2013 23:55:32 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    -cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wiad
    omosc.html?ticaid=1118f5&_ticrsn=3

    > a Kogutek jak zwykle pierdoli od rzeczy... :)
    >

    > 300W odkurzaczem to sobie możesz udawać, że odkurzasz...

    Spytaj matki jaki miała.

  • 10. Data: 2013-10-28 07:29:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 22:08:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Inteligentny czlowiek w dzialaniach typu zarowki czy odkurzacze nie
    > znajdzie zadnej logiki. :-)
    Telewizory dużo pradu żrą.
    Unia powinna zakazac produkcji telewizorów powyżej 30cali np.
    I miałbys mniejszy kłopot z reklamami:mniejszy tv=mniejsza reklama;)