  • 291. Data: 2013-11-07 23:36:26
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 23:20, Marek K pisze:

    > antycypacja - http://sjp.pl/antycypacja pkt 7 ppkt b) usiłuje naśmiewać
    > się z opinii praktyka.

    Eeee nie no luzik. Ty wiesz co my robimy. :-))

    > Ile rozbieraliście starych instalacji?
    > Ile robiliście remontów?
    > Skąd założenie że każda instalacja jest wykonana idealnie?

    A zaloz sobie co chcesz, nawet brak uszczelek. Kto Ci broni?

    > Macie świadomość że 20 lat temu uszczelki wargowe to była rzadkość?

    Jasne zeliwne rury na gazety. Okap i smrod z kanalizy.
    Dobrego samopoczucia wieczorem zycze.

    Pozdro.. TK

  • 292. Data: 2013-11-08 00:17:56
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 13:58:39 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Współczuję ci, że się dałeś nabrać marketingowcom i zamiast okapu kupiłeś coś co
    buczy, świeci i zajmuje miejsce, ale musisz się z tym pogodzić, że klasyczny okap
    przegrywa pod każdym względem z BORA.

    hm... jak dla mnie to bora zajmuje miejsce (ktore w praktyce do czegos mozna
    wykorzystac), miejsce nad kuchenka i tak jest stracone... chyba, ze masz jakis pomysl
    jak i na co moze sie przydac? ;)

    WS

  • 293. Data: 2013-11-08 00:20:07
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2013-11-07 23:36, Maniek4 pisze:

    > Eeee nie no luzik. Ty wiesz co my robimy. :-))

    Tak samo jak Ty co ja czy inni, więc może odpuść sobie złośliwości bo
    mnie wcale nie bawi przypierdalanie się do kretyńskich komentarzy ale
    czasem człowiek musi bo się udusi. Nie masz ŻADNYCH rzeczowych
    argumentów tylko obśmiewanie.

    --
    M.

  • 294. Data: 2013-11-08 00:21:18
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2013-11-07 13:13, Kris pisze:
    > Uszczelki sa może i sztywne ale uszczelnione dodatkow przez osady z kanalizacji tak
    że ciężko to rozebrac a co dopiero żeby smród miał się wydostac po włączeniu okapu.
    > Ktoś już to pisal- "większych bzdur nie słyszałem".
    > Ale tak to z Tobą jest do obrony Swojej tezy jakies durne przypadki opisujesz.

    Oczywiście sytuację kiedy kanaliza była czyszczona myjką ciśnieniową
    pomijasz?

    --
    M.

  • 295. Data: 2013-11-08 03:13:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:20:07 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > czasem człowiek musi bo się udusi. Nie masz ŻADNYCH rzeczowych
    > argumentów tylko obśmiewanie.

    ^ To musi byc wlasciciel tego baru co to pierwszy w Polsce bore zamowil :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 296. Data: 2013-11-08 06:29:23
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2013-11-08 03:13, Adam pisze:

    > ^ To musi byc wlasciciel tego baru co to pierwszy w Polsce bore zamowil :)
    > pozdr.

    Następny prześmiewca? Brak argumentów zastępujesz atakiem personalnym?

    Może coś jednak merytorycznie?

    --
    M.

  • 297. Data: 2013-11-08 07:40:52
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:17:56 UTC+1 użytkownik WS napisał:

> [...]
    wykorzystac), miejsce nad kuchenka i tak jest stracone... chyba, ze masz jakis pomysl

    Dwa przykłady projektów kuchni możliwych dzięki BORA:

    http://imageshack.us/a/img10/4775/kuchnia6a.jpg

    http://imageshack.us/a/img694/9070/oknoc.jpg

  • 298. Data: 2013-11-08 07:44:52
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście sytuację kiedy kanaliza była czyszczona myjką ciśnieniową
    > pomijasz?

    Czyściłeś kiedykolwiek instalację kanalizacyjną przy użyciu myjki
    ciśnieniowej?
    Skąd Wy bierzecie te informacje na temat wyciągania smrodu na skutek
    pracy okapu?
    Instalacja kanalizacyjna musi być szczelna i taka jest jeżeli jest
    wykonana prawidłowo.
    Po wykonaniu instalacji powinna być wykonana próba szczelności zgodnie z
    normą PN-EN 1610
    Tak więc proszę niech osoby, któe nie mają bladego pojęcia na temat
    szczelności instalacji kanalizacyjnych lepiej niech się nie wypowiadają
    i nie ośmnieszają publicznie. Ja rozumiem, że większość Was mieszka w
    starych ruderach, gdzie lata temu ktoś spier.... instalację i macie
    teraz smród. Niestety obecnie jest nieco inaczej. Jakość materaiałów
    jest dużo wyższa. Uszczelki produkuje się z materiałów, które przez
    dziesiątki lat zachowują pierwotne parametry, a przy montażu trzeba użyć
    sporo siły i dobre materiały poślizgowe żeby rury z sobą pospinać.

  • 299. Data: 2013-11-08 08:12:30
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Dwa przykłady projektów kuchni możliwych dzięki BORA:

    >http://imageshack.us/a/img10/4775/kuchnia6a.jpg

    >http://imageshack.us/a/img694/9070/oknoc.jpg

    Pisałeś że zaletą niepodważalną jest fak że o borę nikt sobie guza nie
    nabije.
    Ile razy ktoś zaliczył wielki dzwon o tę lampę?
    Jak wygląda lampa po roku od strzelających kropel gorącego tłuszczu?

    To są kuchnie na pokaz, dla ludzi którzy stołują się w restauracjach a w
    domu
    to od czasu do czasu chrupki z mlekiem co najwyżej są przygotowane.

  • 300. Data: 2013-11-08 08:16:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 23:20:37 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:

    > Ile rozbieraliście starych instalacji?
    > Ile robiliście remontów?
    > Skąd założenie że każda instalacja jest wykonana idealnie?
    > Macie świadomość że 20 lat temu uszczelki wargowe to była rzadkość

    Stare domy, nieszczelna kanalizacja.
    Stare te domy ale widocznie szczelne bardzo, z wentylacja mechaniczna i tak szczelne
    że jak okap z wywiewem na zewnątrz uruchomić to smród z kanalizy sie wydostaje;)
    Kurcze czy naprawdę nie widzisz że to się kupy nie trzyma?