  • 101. Data: 2013-10-31 13:12:09
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 12:57:25 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > W zeszłym roku na targach w Mediolanie jakiś "niewierny tomasz" przyniósł
    >kucharzowi na stoisko jakąś potrawę, którą w czasie gotowania czuć w całym >włoskim
    miasteczku. I nic nie poczuł.
    Już Maniek tobie pisał- na tej grupie idiotów sporadycznie trafisz.
    Weż więc przestań te wyuczone na szkoleniach teksty wypisywac.
    Nie Ty jeden miałes szkolenia ze sprzedazy bezpośredniej więc jak ktoś trochę oleju w
    głowie ma to wychwyci Twoje sztuczki.
    Uwierz mi że pomimo tego że to grupa budowlana to sa tu osoby które w działach
    sprzedaży jak to się mówi "zęby zjadły";)
    Kurcze sprzedajesz produkt za 14tys a zszedłes do poziomu sprzedawcy z
    MediaEkspert(z całym szacunkiem dla ich pracy)
    Oni też mają obowiązek podczas rozmowy sprzedażowej podać jakiś przykład z
    życia("tata ma ten telewizor i jest ok", "wujkowi spadł po 3 latach i się potłukł ale
    dzięki ubezpieczeniu dostał za darmo nowy model")
    Prowokujesz do tego abym zaprosił akwizytora z tym Bora coś tam i wysłuchał
    prezentacji oraz zdał na grupie relację;)

  • 102. Data: 2013-10-31 13:16:13
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >W zeszłym roku na targach w Mediolanie jakiś "niewierny tomasz" przyniósł
    >kucharzowi na stoisko jakąś potrawę, którą w czasie gotowania czuć w całym
    >włoskim miasteczku. I nic nie poczuł.

    Sranie w banie. Udajesz czy ściemniasz że podczas układania na talerzu lub
    podczas spożywanianie czuć potrawy?
    Cały urok przygotowania potrawy prysł. Spieprzyłeś sprawę.

  • 103. Data: 2013-10-31 13:19:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 12:57, slavo65 pisze:

    > W zeszłym roku na targach w Mediolanie jakiś "niewierny tomasz" przyniósł
    kucharzowi na stoisko jakąś potrawę, którą w czasie gotowania czuć w całym włoskim
    miasteczku. I nic nie poczuł.

    Nie no wez trzymaj jakis poziom. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2013-10-31 13:21:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > To chyba normalne - niezaleznie jaki masz okap trzeba przetrzec sciera,
    > szczegolnie w kuchni ktora powinna byc najbardziej czystym i sterylnym
    > pomieszczeniem w calym domu. Przeciez w kazdym domu sie kurzy, kurz
    > sam sie nie zetrze.

    Ale są sposoby by go było mniej lub więcej.

    > Juz sam sie przyznal, ze spam. Widzisz jak Cie nabral :-)

    ROTFL. Wiesz co to jest spam? Czy on o tych okapach i płytach zakłada
    specjalnie wątki, czy może pisze tylko na temat?

    > Nie ma spamu zlego i dobrego, lagodnego i nachalnego. Kazdy spam jest zly.

    Ty tak na poważnie??? W takim razie na tej grupie zostaną tylko wątki
    humorystycznie, a na motoryzacyjnej tylko o przepisach. Pisanie o jakimś
    produkcie (niezależnie od tego czy się nim handluje czy nie) nie jest spamem
    jeśli jest odpowiedzią na pytanie o taki produkt.

    Pytałem o płytę z pokrętłami w odpowiedzi dostałem info że ta płyta tak ma.
    Gdzie tu spam? Co innego gdybym pytał o wiertarkę a usłyszał nie mam
    wiertarki ale za to chętnie Ci sprzedam okap.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 105. Data: 2013-10-31 13:23:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 13:19:08 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Nie no wez trzymaj jakis poziom. :-DD
    Daj mu spokój- uczy się;)

  • 106. Data: 2013-10-31 13:27:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:55:28 UTC+1 użytkownik Ergie
    napisał:

    > O to tak jak ja - też co jakiś czas zapraszam akwizytoró na rozmowę.

    > Zazdroszcze wam wolnego czasu - ja akwizytorow omijam z daleka, nie
    > rozmawiam,
    > rozlaczam sie jak tylko uslysze o co chodzi, wylaczam domofon. Jestem
    > totalnie
    > anty :-) A Wy jeszcze zapraszacie ich do domu? Po co? :-) Zarypista strata
    > czasu :)

    Dla mnie stratą czasu jest oglądanie TV, a oglądanie prezentacji mnie bawi.
    Zdarzało mi się też chodzić na prezentacje różnych sekt z grupy New Age,
    bywałem na targach ezoterycznych i uczestniczyłem w rozmowach ze Świadkami
    Jehowy.

    Każda grupa wykorzystuje inne techniki manipulacji i mnie zawsze ciekawi co
    nowego (albo starego) tym razem wymyślą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 107. Data: 2013-10-31 13:28:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 13:21:06 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ale są sposoby by go było mniej lub więcej.

    Ale myc meble i tak trzeba. Zawsze. Inaczej bedzie brudno, niezaleznie od
    okapu.

    > ROTFL. Wiesz co to jest spam? Czy on o tych okapach i płytach zakłada
    > specjalnie wątki, czy może pisze tylko na temat?

    Jego pierwsza odpowiedz w tym watku to odpowiedz na Krisa pytanie. Jak
    odpisal? Wkleil link do filmu na youtubie o okapie Bora. Zero zwiazku
    z pytaniem, zwykly nachalny spam i reklama produktu.

> [...]
    > produkcie (niezależnie od tego czy się nim handluje czy nie) nie jest spamem
    > jeśli jest odpowiedzią na pytanie o taki produkt.

    On o nim nic nie napisal tylko wkleil link do filmu. Zwykly spam.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 108. Data: 2013-10-31 13:33:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 13:23, Kris pisze:
    > Daj mu spokój- uczy się;)

    Hlehlehle :-DDD

  • 109. Data: 2013-10-31 13:34:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Jego pierwsza odpowiedz w tym watku to odpowiedz na Krisa pytanie. Jak
    > odpisal? Wkleil link do filmu na youtubie o okapie Bora. Zero zwiazku
    > z pytaniem, zwykly nachalny spam i reklama produktu.

    Pytanie było na co zwrócić uwagę wybierając płytę. Dla mnie odpowiedź jest
    jak najbardziej na temat - należy zainteresować się płytami z wbudowanym
    okapem.

    > On o nim nic nie napisal tylko wkleil link do filmu. Zwykly spam.

    Wyluzuj, film jest taką samą odpowiedzią jak elaborat na dwie strony
    maszynopisu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 110. Data: 2013-10-31 13:59:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:36:42 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Nigdy nie ukrywałem, że na tym zarabiam, ale dorobiłem się luksusu >sprzedawania
    tylko tego, do czego jestem osobiście przekonany i wiem, że jak >do mnie po paru
    latach zadzwoni dawny klient, to nie po to, aby zwyzywać, lecz >aby domówić.
    https://www.google.com/search?q=lion+odkurzacz&safe=
    off&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=i09yUok
    vwobgBMikgNgD&ved=0CE4QsAQ&biw=1280&bih=853#facrc=_&
    imgdii=_&imgrc=ddFpLkh-uEvtyM%3A%3BobcoycaN5PWqBM%3B
    http%253A%252F%252Fimg3.sprzedajemy.pl%252F540x405_o
    dkurzacz-regenerato-804653.jpg%3Bhttp%253A%252F%252F
    sprzedajemy.pl%252Fodkurzacz-regenerator-powietrza-p
    rince-lion%252C207979%3B542%3B361
    Tu skrócony link: http://tiny.pl/qg748
    Dokładnie to samo móił facet od tego "urzadzenia" czy jak on to nazywał.
    Zaproś kogoś z tym Lionem do domu to na własnej skórze się przekonasz. Tez o targach
    mówił itp. To cudo ponad 6tys u akwizytora kosztuje. Zapros do domu na prezentację i
    posłuchaj jak to działa;)
    Zreszta jak widac po załaczonym linku ludziska sie tego wyzbywaja.
    A wez znajdż Sobie chwile czasu i poszukaj dyskusjie o tym Lionie.
    Prawie identyczne argumenty jak Twoje.
    Ja rozumiem:akwizycjato cięzka praca ale akurat pl.misc.budowanie to raczej nie
    target dla tego typu produktów.
    Ale w sumie ok- pytałem o indukcję podałes Swoja propozycję za co dzięki. Jestesmy
    jednak na grupie dyskusyjnej więc dyskutujemy o Bora coś tam.;)
    Póki co wychodzi że zadnych zalet coby uzasadniało cene 14tys. Chociaz znając życie
    pewnie podczas prezentacji akwizytor zjedzie z ceną gdzies do 5-6tys.
    Moim zdaniem i tak drogo ale nie moja kasa i jak kogo stac to jego sprawa.

    > W praktyce nie ma żadnej kampanii reklamowej, co przecież sami tutaj
    >potwierdzacie, bo dopiero ode mnie się o tym odwiedziliście.
    Przecież dokąłdnie na tym polega sprzedaz bezpośrednia. widziałeś reklamy Amway w
    telewizji np?
    > Marka dociera do końcowych klientów poprzez regionalne studia kuchenne.
    Jak kilka tysi takie studio ma z tego odpalone to i sprzedaje. Klient bogaty a kto
    bogatemu zabroni.
    > Sprzedaż w Polsce wymusili klienci, którzy widzieli to gdzieś na targach lub >u
    znajomych i jak przyszli do swojego regionalnego studia kuchennego lub >stolarza, to
    kazali mu BORA zamontować.
    Dobre;)