  • 111. Data: 2013-10-31 14:06:46
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com>

    news:1e8d93ef-c9e7-4f06-94ff-8e880ff94e08@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 31 października 2013 13:21:06 UTC+1 użytkownik Ergie
    napisał:

    > Ale są sposoby by go było mniej lub więcej.

    >Ale myc meble i tak trzeba. Zawsze. Inaczej bedzie brudno, niezaleznie od
    >okapu.

    Dzisiaj dowiedzieliśmy się że są takie okapy bora , dzięki którym nie trzeba
    sprzątać. Wystarczy po gotowaniu tylko kawałek blachy wsadzić do zmywarki i
    gotowe.
    Szkoda tylko że nie napisał co się dzieje z usyfioną płytą z filtrem
    węglowym. Pewnie nowa kosztuje z 5-6 stówek i wystarcza na 2 miesiące
    eksploatacji :)))

    >On o nim nic nie napisal tylko wkleil link do filmu. Zwykly spam.

    Też tak uważam.

  • 112. Data: 2013-10-31 14:13:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:04:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ot to własnie.
    >
    > Lata temu sprzedawałem filtry do wody tzew osmotyczne jesli dobrze pamietam.
    >
    > Cos koło 2,5tys była cena dla kupującego.
    >
    > Ja, zwykły akwizytor z tego miałem ponad 1000zł czyli taki filtr to pewnie wart był
    tyle ile wazył.

    > Czasami jak mam nadmiar czasu to zapraszam na tzw. prezentacje akwizytorów do domu.
    >
    > Ostatnio był gośc z odkurzaczem, sorry nie wolno na to było mówic odkurzacz tylko
    jakoś inaczej to nazywał ale nie "odkurzacz. Lion coś tam firma jesli dobrze pamietam

    > Niby to coś odkurzało, nawilżało, zapachy rozsiewało itp.
    >
    > Faktycznie jakas wilgoć i zapach z tego się wydzielały po dolaniu odpowiednich
    środków do wody. Odkurzać tez odkurzało. Niestety głosne było jak startujący samolot
    więc to już dyskwalifikowało to urzadzenie użytkowo.

    > Gość z godzinę nawijał, prezentował, my z żoną słuchaliśmy. W końcu podał cene-
    6,500zł. Grzecznie podziękowałem, gośc stwierdził ze "specjalnie dla mnie" odda za
    4tys. Podziękowałem powtórnie, to on oświadczył ze jak dam mu 10 nr telefonów
    znajomych to za 3,5tys odda.

    > Podziękowałem definitywnie.
    >
    > Prezentacje garnków i odkurzaczy Rainbow też przerabiałem- czasu wolnego trochę
    było a ciekawy jestem zawsze technik sprzedaży;)

  • 113. Data: 2013-10-31 14:16:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 13:59, Kris pisze:

> [...]
    znajomych i jak przyszli do swojego regionalnego studia kuchennego lub >stolarza, to
    kazali mu BORA zamontować.
    > Dobre;)

    No i tym sposobem wlasnie, dzieki jednemu klientowi firma postanowila
    zorganizowac siec sprzedazy w Polsce. hihi

    Przyszlo mi do glowy. Kiedys w wiadomosciach podawano, ze firma Bentley
    sprzedala w tym roku w Rosji chyba iles tam samochodow. To iles znaczy
    kilka sztuk o ile dobrze pamieta, ale nie to jest wazne co i ile
    dokladnie. Chodzi o to, ze firma utrzymuje bardzo drogie lokale,
    sprzedsawcow, reklamy i tak dalej. No i nasuwa sie pytanie, zeby
    utrzymac to wszystko to ile na takim jednym samochodzie trzeba zarabiac
    zeby oplacalo sie przy dokladniu kilku sztukach?

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2013-10-31 14:16:53
    Od: <m...@g...com>

    > Dla mnie stratą czasu jest oglądanie TV, a oglądanie prezentacji mnie
    > bawi. Zdarzało mi się też chodzić na prezentacje różnych sekt z grupy New
    > Age, bywałem na targach ezoterycznych i uczestniczyłem w rozmowach ze
    > Świadkami Jehowy.

    A ja ich wszystkich spławiam mówiąc grzecznie, przepraszam ale właśnie
    pracuję. No to może jutro pana odwiedzić albo zadzwonić?
    Nie, jutro też będę pracował i pojutrze. W niedzielę nie pracuję ale wtedy
    spędzam czas z rodziną.
    To działa.

    > Każda grupa wykorzystuje inne techniki manipulacji i mnie zawsze ciekawi
    > co nowego (albo starego) tym razem wymyślą.

    Raz, jedyny raz, zdazyło mi się być na spotkaniu Amway, także raz, jedyny
    raz, niechcący wszedłem w dyskurs ze świadkiem jechowy.
    Szkoda czasu na oglądanie i słuchanie tych ludzi z mentalnością sekciarzy
    bez względu czy coś sprzedają czy roznoszą dobre słowo.
    Inteligentny człowiek nie potrzebuje powtarzać tej wątpliwej przyjemności,
    to się koduje raz i ma się wypracowany mechanizm obronny na kolejne
    ewentualne
    podejścia tych nawiedzonych oszołomów. To działa jak swego rodzaju
    szczepionka przeciw wściekliźnie. Jak odpowiednio wcześnie zaaplikujesz to
    cię uratują
    i stajesz się odporny na następne kąsania zatrutego zwierza, a jak za późno,
    to przepadasz bracie, stajesz się jednym z nich mimowoli.

  • 115. Data: 2013-10-31 15:35:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > pracuję. No to może jutro pana odwiedzić albo zadzwonić?
    > Nie, jutro też będę pracował i pojutrze. W niedzielę nie pracuję ale wtedy

    Jak chcę to spławiam, a jak mam ochotę to zapraszam :-)

> [...]

    > Szkoda czasu na oglądanie i słuchanie tych ludzi z mentalnością sekciarzy
    > bez względu czy coś sprzedają czy roznoszą dobre słowo.

    A ja czasem lubię zadawać złośliwe pytania i patrzeć jak sięplączą w
    zeznaniach :-)

> [...]
    > i stajesz się odporny na następne kąsania zatrutego zwierza, a jak za
    > późno, to przepadasz bracie, stajesz się jednym z nich mimowoli.

    Jak dotąd nikt mi nic nie sprzedał, a zdobyłem wiedze by pomagać mniej
    rozgarniętym członkom rodziny w byciu asertywnym. No i mam wielka
    satysfakcję gdy widzę że grupa słuchaczy na szkoleniu jest zapatrzona
    swojego guru a ten się plączę w zeznaniach po trudnym pytaniu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 116. Data: 2013-10-31 18:12:40
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-10-31 14:16, m...@g...com pisze:

> [...]

    > i stajesz się odporny na następne kąsania zatrutego zwierza, a jak za
    > późno, to przepadasz bracie, stajesz się jednym z nich mimowoli.
    Abstrachując od tego czym sie zajmują w.w. którzy reprezentują bądź co bądż
    potężne systemy możesz po 3 minutach wiedzieć o co chodzi żeby oceniać??
    Osłabiają mnie takie twierdzenia pseudogeniuszy, którzy oceniają
    przedstawicieli (bywa, że często niedouczonych) tych korporacji/firm
    etc. a wypowiadają się o działalności korporacji...
    Też oceniasz jakość toyoty po stażyście w salonie z tłustymi włosami?

  • 117. Data: 2013-10-31 18:37:03
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > a wypowiadają się o działalności korporacji...
    > Też oceniasz jakość toyoty po stażyście w salonie z tłustymi włosami?

    Wow. Następny sekciarz supersprzedawcaroku się odezwał.
    Czym handlujesz?

  • 118. Data: 2013-10-31 23:40:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    > W Polsce ze względu na różnice w zarobkach często tak bywa, ale w zachodniej
    europie jest to normalny, handlowy produkt. Sprzedawany w tradycyjny sposób a nie u
    domokrążców.

    A czy Niemcy to zachodnia Europa?
    W zeszłym tygodniu byłem w kilku sklepach budowlanych i meblowych,
    większych i mniejszych z wyposażaniem kuchni i nie widziałem tego i
    podobnego "cuda".
    Zastanawia mnie natomiast, dlaczego, skoro to takie rewolucyjne
    urządzenie, to jednak nadal w restauracjach stosują konwencjonalny
    wyciąg od góry?

  • 119. Data: 2013-10-31 23:46:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 23:40, nadir pisze:

> [...]
    > Zastanawia mnie natomiast, dlaczego, skoro to takie rewolucyjne
    > urządzenie, to jednak nadal w restauracjach stosują konwencjonalny

    No dajcie czlowiekowi zarobic na bulke z maslem i jakies BMW X3 zeby na
    parkingu pod biedronka mozna bylo wynioslym wzrokiem przejrzec parking.
    Miejcie litosc. :-))

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2013-11-01 07:46:16
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 23:40:01 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    >
    > W zeszłym tygodniu byłem w kilku sklepach budowlanych i meblowych,
    >
    > większych i mniejszych z wyposażaniem kuchni i nie widziałem tego i

    I co w związku z tym, że ty nie widziałeś?
    Tak na szybko masz tu firmę niemiecką i szwajcarską tym handlującą:
    http://www.muenchenost.dross-schaffer.com/dcontent/s
    hop/home/kontakt
    http://www.kocherhans.ch/kontakt/

    > Zastanawia mnie natomiast, dlaczego, skoro to takie rewolucyjne
    >
    > urządzenie, to jednak nadal w restauracjach stosują konwencjonalny
    >
    > wyciąg od góry?
    Urządzenia przemysłowe mają zazwyczaj inne zadanie niż domowe, ale dobrze
    kombinujesz. Tam gdzie klientom restauracji zależy na tym samym co mają użytkownicy
    domowi, czyli wolna góra, brak zapachów i cicha praca, to instalują właśnie BORA.
    Dzięki temu mogą przyrządzać potrawy na oczach klientów nawet na środku sali
    jadalnej. W Polsce zakupiła to już pewna warszawska knajpa (jeszcze nie zamontowane)
    a planują dwa dobre hotele.
    Na tym filmie http://vimeo.com/48900735 promuje się pewna niemiecka knajpa i około 54
    sekundy możesz zauważyć to urządzenie.