    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 7 Mar 2015 02:16:28 -0800 (PST)
    <3...@g...com>
    <mdbr50$hpc$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <mdbvej$e3s$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mdc6dh$uhh$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mdc8oi$1ci$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mdcc1u$4r8$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mdchh4$b9k$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2015 16:36:05 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Nigdy nie ściągałem na egzaminie gdzie byłoby to zabronione. Owszem w

    Ergi, nie daj sie podpuszczec do publicznej spowiedzi bo całkiem nie o to chodzi.

    Wracając do tematu:
    Pomysły typu "zakazac palenia węglem" swiadcza o bardzo waskim spojrzeniu - mysli sie
    wyłacznie o zdrowiu, i to tylko zdrowiu tych bogatszych. Egoizm.
    To jest oglądanie drzewa w lesie nie biorąc pod uwage ze blisko sa inne - trzeba
    patrzec na las, nie na drzewa.
    Zakazesz biedniejszym palic weglem, to owszem beda grzac gazem -ale nie wykupią
    lekarstw.
    Dwa: tzeba myslec o dywersyfikowaniu zrodel energii -wegiel mamy swój i strategicznie
    jest to istotne, nawet jesli sa patologie w górnictwie. Gwarancji ze nam ruscy gazu
    nie zakręcą nie ma zadnej. Mozna pociągnniemy troche od zachodniej strony ale jesli
    wszyscy sie przerzucą na gaz to go nie wystarczy.
    Trzy:
    Metody - podnoszenie komfortu, jakosci zycia metodami nakazowymi troche sie mija z
    celem. Mozna zakazac palic weglem, mozna zakazac jezdzic autami starszymi niz 5lat
    (kto by nie chcial jezdzic prawie nowym), mozna nakazac zeby sie na ulicy ludzie
    uśmiechali...
    Co nie znaczy ze panstwo w ten sposób nie kontroluje poziomu cywilizacyjnego -
    przepisy mówia ze masz miec prad i wode - aby nikomu nie przyszlo do glowy slamsa
    wybudowac. Tyle ze te metody musza byc zgodne z naszym obecnym rozwojem - a na dzien
    dzisiejszy zakaz palenia weglem byłby mocno krzywdzący dla duzej grupy polaków.

    b.