  • Data: 2009-11-06 13:51:58
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 13:40, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale piec elektryczny, bufor itp już ma kupione więc te 40tys zainwestowane w
    > pompe ciepła teraz starczyłoby mu na ogrzewanie jego chałupy przez

    Kris jakie 40 tys ?:) Pompa to 15 tys brutto, kolektor ziemny dla mnie
    - 4k pln brutto (dla innych 3-4 tys wiecej). Nie sluchaj argumentow
    marko1a bo dla niego inwestycja w gaz to 3 tys pln na kociol (bez
    wliczania przylacza i kotlowni), ale przy PC wlicza juz wszystko -
    najchetniej policzylby jeszcze cala podlogowke z automatyka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.