    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PV - faktura PGE
    Date: Wed, 1 Mar 2023 10:01:49 +0100

    W dniu 01-03-2023 o 09:44, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Grałeś kiedyś w GTA? Jest tam taki myk, że jak masz jakąś furę, to obok
    > Ciebie jadą w podobnych ale są też lepsze fury.

    Nie bardzo rozumiem, co chcesz powiedzieć.

    > Jak masz już najlepszą, to obok Ciebie jadą takie same najlepsze. Myk
    > polega na tym, że jest to uwypuklone.
    >
    > Wiele razy w życiu NIE WIDZIAŁEM wielu samochodów, jeżdząc swoim ale
    > widziałem prawie wszystkie takie jak mój.

    Zgadza się, chyba każdy tak ma.
    Ja też widzę za często takie które mam, albo chciałbym mieć.

    > Już Ci pisałem, że patrzę na ogólny koszt zakup auta + eksploatacja

    Ale ja patrzę inaczej, więc piszę też z innego poziomu potrzeb.

    > jak dotąd przez 10 lat nie wydałem łącznie tej kasy, którą wydałbym na
    > sam zakup elektryka.

    To juz było obgadane - problem nie jest w zakupie elektryka, tylko nie
    poruszaniu się złomem.

    Ja wolę nowe, więc porównuję nowego elektryka do nowego smrodowoza o
    podobnych parametrach.
    Wychodzi na to, że obecnie nie jestem w stanie kupić ŻADNEGO nowego ice,
    choćby podobnego do mojego bev, za cenę za którą go nabyłem kilkanaście
    miesięcy temu, minus dotacja.

    A jak już policzę oszczędności przez te kilkanaście miesięcy, to już w
    ogóle, nawet Jeep Avenger 1.2 za 99 tys byłby droższy.

    > Za paliwo w lwiej części płaci mi klient

    A za jeżdżenie czymś innym niż starociem nie chce?
    Widać moi bogatsi. ;-)

    >więc mam
    > zwrot.
    > Resztę obsługi/zasięgu itp, pomijam bo to nie temat na tą grupę.

    Podobnie jak cała filozofia "zawsze złomem" którą propagujesz.