  • Data: 2021-11-23 21:45:11
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2021 o 20:52, Janusz pisze:

> [...]
    hematic-12v-24v-10a-pwm-control-dimmer-of-speed-for-
    dc-motor-circuit.png

    > No i? pokazujesz zwykłego PWM-a.

    Bo piszę tutaj o PWMie odnosząc się merytorycznie! :D Co chciałeś
    zobaczyć? Zająca?

    > Ale pleciesz, napisałem że to 'regulowany opornik', to że ma sprzężenie
    > zwrotne i stabilizację napięcia niczego nie zmienia w jego zasadzie
    > pracy, PWM jest tylko i wyłącznie po to żeby ograniczyć straty mocy w
    > tranzystorze.

    Brednia. Podałem Ci co oznacza PWM. To ładowanie IMPULSOWE (ang Pulse
    Width Modulation), czego żaden opornik na świecie nie potrafi a ty
    porównujesz PWM do opornika :> Nawet nie masz pojęcia dlaczego ładuje
    się akumulator impulsem zamiast prostego stabilizatora.
    No brednia.

    /2020/04/MPPT-3-step.png
    > No zgadnij, ja widzę :)
    > To tylko pokazuje jak mało wiesz :)

    No fakt, mylisz szczelinę ze szczelaniem na oślep :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>