  • Data: 2017-12-19 16:30:59
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-11 o 09:06, Myjk pisze:
    [...]> Już widzę jak dziecko dostaje gitarę, książkę i ćwiczy żeby to
    miało jakiś,
    > choć elementarny, sens. Tak to tylko w bajkach. Gitara to jeden z
    > najtrudniejszych i najbardziej zniechęcających dla dziecka popularnych
    > instrumentów. Bardziej niewdzięczne są chyba jeszcze skrzypce.
    >
    > BTW Moja córka miała w zerówce młodego skrzypka. Wychowawczyni prosiła aby
    > dzieci na koniec roku coś zaprezentowały ze swoich talentów, etc. Skrzypek
    > więc na klasowym występie smutno zawodził.
    >
    > Reszta dzieci, jego kolegów i koleżanek, podczas występu się śmiała. Mnie
    > się natomiast płakać chciało jak to widziałem. Głównie nad rodzicami tych
> [...]

    Ojej, jak ja się bardzo z całym tym Twoim postem zgadzam.

    Przeciętna większość społeczeństwa to po prostu śmierdzące lenie,
    dzieciom włączą bajkę na pół dnia w tv i temat pozamiatany, bo przecież
    mają takie grzeczne i ułożone dziecko, a oni święty spokój, bo dzieciak
    siedzi i tępo się gapi w ekran (jak córce raz na ruski rok włączymy
    bajkę, to jej nie poznajemy, tak to ogłupia...). A jak ktoś ambitniejszy
    to właśnie zwyzywają i ośmieszą.

    Tak jak napisałeś - ja sam na sobie doświadczałem głupich komentarzy i
    docinek w podstawówce. Z czasem, to jednak ci sami prześmiewcy mi
    zazdrościli, doceniali pewną "oryginalność" tego, czym się zajmuję i co
    potrafię i nagle byli wręcz zainteresowani i żałowali, że oni to tak nie
    mogą... Mogli, tylko kiedy człowiek 3 w tygodniu charował, oni siedzieli
    przed TV. I nawet trudno winić ich jako dzieciaki, tylko właśnie
    niestety trafili na domy, gdzie rodzice albo mieli za małe horyzonty
    (też niestety częste) albo im się zwyczajnie standardowo nie chciało. Bo
    mam wrażenie, że w Polsce to trendy jest być byle jakim i leniem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /