    From: "Ghost" <h...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pan telewizor w jakmiś galileo
    Date: Wed, 9 Jul 2014 19:00:48 +0200

    dyskusyjnych:rbthru2vmt4j$....@m...org...

    Wed, 9 Jul 2014 17:36:23 +0200, Budyń

    >Ale zakładając przytrzymajmy się chociaż trochę realiów. W zimie, nawet
    >przy warunkach takich jak mają na południu Niemiec, w życiu nie naładujesz
    >tego do 85sC. Wątpię żeby to się podgrzało na więcej jak 10sC.

    Ja myślę, że tam z założenia w ogóle nie ma podgrzewania/schładzania, znaczy
    jest minimalne - system pracuje w zakresie ciepła zamarzania.

    >Poza tym jeśli już się zainwestuje w solary, to równie dobrze można pchać
    >to ciepło w DZ gruntowe (poziome). Na jedno wyjdzie a nie trzeba będzie
    >inwestować w ogromny wykop, kosztowny zbiornik i kosztowną wężownicę w
    >tymże zbiorniku.

    No wiec właśnie. Jednak wyraźnie stwierdzone ze technologia wyszła z
    budynków komercyjnych i przemysłu - wiec kitu nie powinno być, w biznesie
    każdy liczy.

    Jedyna przewaga to ta wysoka temperatura czynnika grzewczego.