    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pan telewizor w jakmiś galileo
    Date: Wed, 9 Jul 2014 19:06:23 +0200

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:53bd7543$0$2359$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    ja programu nie ogladalem wiecnie wiem czym to wszystko jest grzane.
    Wyliczenia byly tylko po to zeby pokazac
    co daje przemiana fazowa.
    No dobra - niech mi ktos uzmyslowi co jest zrodlem energii u tego niemca. Bo
    pompa, wiadomo, tylko przepompowuje.

    jesli juz to w pionowy odwiert - majac nadzieje ze nie bedzie cieków
    podziemnych. bo jak bedzie woda to cieplo bedzie u sasiada :-)

    b.