  • Data: 2019-07-01 18:10:26
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 18:02:38 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A jaki model? Wyglądają na w miarę fajne do roboty ;)

    https://www.monier.pl/produkty/katalog-produktow/d/d
    achowki-betonowe-celtycka.html

    > Generalnie za 24 brutto na gotowo można sklecić taki zestaw na
    > monokryształach EXE Solar (Włoszczyzna) gwarancja 15 lat,
    > falownik Fronius (gwarancja 10 lat) i cała reszta. Tutaj mietki
    > nieco naciągają

    Propozycje dostałem od Energa po zalogowaniu się na ich eboa
    Dziwi mnie trochę ze Energa która kasuje mnie za zużytą energie równocześnie
    proponuje mi założenie ustrojstwa dzięki któremu im za energie bym nie płacił.
    Srają w swoje gniazdo?