  • Data: 2019-07-05 17:33:40
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 3 Jul 2019 12:58:54 +0200, sirapacz

    > podstawy to SEP i ogólna wiedza o elektryce

    Ogólnie coś tam wiem, bardziej mnie szczegóły interesują.

    > Masz podobne podejście co i ja :)
    > Aczkolwiek przy klimatyzatorze nie
    > zastanawiałem się nad lejcami...warto?

    Teraz to już mus, do tego jeszcze certyfikat fgaz. Ja do klimy startowałem
    z zerową wiedzą. Wiedza i materiały jakie otrzymałem w COCHu całkiem
    pomocne były.

    > no ok ale nie lata w tę i na zad. Oscylacje są bardzo małe.

    Ale raptem półtora roku temu był zjazd do 3,3.

    > trza zebrać więcej luda ;) poza tym to
    > róznica tylko 200% = zamast 6 znaleźć 12 :P

    Pod warunkiem że każdy weźmie 10kWp.

    > Inna sprawa, że dużo więcej zabawy
    > w zdobywanie normaliów, stelaże itd
    > itd....

    Cały czas szukamy kogoś kto kompletuje zestawy z bardziej markowych
    podzespołów. Ale przez to raczej taniej nie będzie. Ew. można duperele
    pościągać osobno z chin, ale wtedy to już grube przedsięwzięcie na więcej
    niż pół bańki.

    Tak w ogóle to się zagłębiam bardziej i wychodzi, że w naszych warunkach
    lepiej wziąć panele poly. Są tańśze (choć niewiele), za to więcej miejsca
    na dachu zajmują i mniejszą wytrzymałość mają.

    --
    Pozdor
    Myjk