  • Data: 2019-07-11 08:49:28
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lipca 2019 17:02:37 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ale przewody PV wcale nie są drogie. Zwykły LgY 4mm2 w czarnej izolacji
    > kosztuje 2,3 zł za metr. Fotowoltaiczny o takim przekroju w podwójnej
    > izolacji, UV-oporny, napięcie nominalne o 250V wyższe, kosztuje 2,5 zeta.
    > To jest całkiem normalna cena bez przegięć.

    Ok przyjmuje do wiadomości
    Napisałem com napisał bo mam alergie jak widzę "maka do pierogów", "mąka do chleba",
    "maka do bułek", "silikon do kibla", "silikon do umywalki", "nawóz do tulipanów",
    "nawóz do żonkili"
    Takie ogłupianie społeczeństwa wg mnie
    A żeby nie było że NTG to przypominane co kilka lat temu sprawdziłem: coś w workach
    opisanych "klej do styropianu" to było dokładnie to samo co coś w workach opisanych
    "klej do gresu". Identyczne karty produktów.
    To "do gresu" było droższe wiec gres na elewacji kleiliśmy tym czymś z worków "do
    styropianu". Płytki trzymają do dzisiaj bez problemów pomimo tego ze narażone na
    warunki atmosferyczne zimę\lato itp