  • Data: 2020-05-18 19:12:14
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 May 2020 09:42:04 -0700 (PDT), Kadar

    > To w ciągu dnia a w nocy z czego ciągną?

    Nie tylko w ciągu nocy, ale i w zimie. Z sieci. Tak działa prosument, że
    jak jest największe obciążenie elektrowni w lato to OZE je wspomaga, a jak
    nie ma problemów wytwórczych i szczytu (zima/noc) to idzie wtedy z sieci.

    > A co sądzisz o akumulatorach Tesli? Taki np. Powerwall.

    Drogie, ale chciałem zamontować w domu jako globalny UPS. Teraz chcę
    odkupić baterie z mojego PHEVa i sobie samemu zrobić taki akumulator. W
    moim PHEV też są baterie 12kWh, tak samo jak w TPW2.

    > Tak w ogóle te panele w formie dachówek to coś niesamowitego.
    > Gdyby trochę tańsze były.

    Nie interesowałem się tematem (bo drogie), to nie wiem.

    --
    Pozdor
    Myjk