    Subject: Re: Panele FV dawno nie było
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Mon, 2 Nov 2020 22:28:53 +0100

    On 02.11.2020 11:19, Kris wrote:
    > W dniu wtorek, 27 października 2020 09:22:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    >
    > Dzisiaj kolejny telefon od innej firmy
    > Dzisiaj nie miałem czasu i spławiłem człowieka.
    > Ale wiem już skąd pozyskują dane.
    > Jakiś czas temu założyłem na Facebooku konta z fikcyjnymi danymi.
    > Służy mi ono głównie do sprzedaży niepotrzebnych przydasiów i takich tam bo allegro
    z prowizjami przesadza a z OLX odzew mały.
    > I dzisiaj telefon i w rozmowie gość podał moje fikcyjne dane które występują tylko
    na facebooku. Więc przeszukują ogłoszenia na marketplace i dzwonią po kolei pewnie.
    > Ps
    > "Expert": z columbusa potwierdzając jutrzejsze spotkanie tez użył danych z FB

    Podaj dane firm to wpiszemy na czarne listy spamerów. Najlepiej jakbyś
    od nich dostał ofertę na maila. Przygotuj sobie maila do podawania
    spamerom. Jak ich wyłapiesz to oczyścisz ten świat ze śmieci.