  • Data: 2020-10-17 13:15:38
    Temat: Re: Panele na wodzie
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 11:55:09 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Panowie, przecież tam się nie ma co palić, najwyżej izolacja na
    > przewodach czy złączkach. Reszta jest niepalna.

    Z tą wodą to rzeczywiście coś dziwnego ale postęp w tej dziedzinie idzie
    chyba szybciej niż nam się wydaje. Kilka dni temu jechałem do Madrytu a
    tam w okolicy (wprawdzie z daleka) widziałem całe pola paneli ale jakoś
    inaczej wyglądające niż do tej pory. Prawie wszystkie miały ksztłt lekko
    półokrągły i całe czarne. Żadnych połączeń jakie do tej pory widziałem w
    panelach. Wyglądało to jakby ktoś nałożył na płytę czarną folię. Może to
    już inna technologia i inne paramtry?
    --
    Kadar

    Avast.