eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePanele z IKEA › Re: Panele z IKEA
  • X-Received: by 2002:a05:6808:618:: with SMTP id y24mr5704317oih.86.1580468492748;
    Fri, 31 Jan 2020 03:01:32 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a05:6808:618:: with SMTP id y24mr5704317oih.86.1580468492748;
    Fri, 31 Jan 2020 03:01:32 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-grou
    ps.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 31 Jan 2020 03:01:32 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5e332bc9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=85.128.6.228;
    posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
    NNTP-Posting-Host: 85.128.6.228
    References: <5e33029c$1$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e332bc9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Panele z IKEA
    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Injection-Date: Fri, 31 Jan 2020 11:01:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:560543
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 20:17:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Mi się wydają tańsze od połowy ofert dostępnych na rynku.

    Niektórym też się pewnie wydawały tańsze:

    "Ja z Geo-Solar miałem także złe doświadczenia. Zgłosiłem się 11 września -
    panele miałem 30 października. Później 2 tygodnie czekania na wysłanie maila z
    dokumentami do Taurona. 30 dni na wymianę licznika (Tauron też ma obsuwy) i 2
    tyg na dosłanie zaświadczenia o jego wymianie.
    Dziś mamy 31 stycznia i do tej pory nie dostałem zwrotu za audyt.

    Brak kontaktu po zgłoszeniu się przez formularz, brak kontaktu po wpłacie za
    audyt, brak audytu w terminie (ktoś był chory, ale nikt nie zadzwonił z
    wyjaśnieniem), audyt trochę z dupy bo brak wywiadu o ewentualny przyszły wzrost
    potrzeb na energię, przewymiarowany inwerter. Jedyny pozytyw to b sprawna ekipa
    montażowa - konkretnie, szybko i na temat. Ale mają kilka więc można różnie
    trafić.

    Na infolinii pracuje tylko jedna osoba, która nie jest w stanie sama wszystkiego
    ogarnąć, obiecuje że coś tam załatwi i oddzwoni i nigdy nie oddzwania. I tak w
    koło...

    Tylko dzięki temu że wydzwaniałem tam praktycznie codziennie, łącznie ze
    skargami do Ikea, to w miarę wyrobiłem się z terminem na pierwszą falę dotacji."

    Jest taki trójkąt "tanio, szybko, dobrze". Wyszukaj sobie w necie ;P

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1