  • 1. Data: 2020-01-30 17:21:47
    Temat: Panele z IKEA
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak z ciekawości pytam, bo akurat lekrama przyszła - wydają mi się bardzo drogie
    (ponad 9/12 tys. za panel multi/mono poniżej 2 kW),
    za to można uwierzyć w 25 lat gwarancji na panele i 10 lat na inwerter bardziej niż
    od firmy ZenExim Pierdziszewo.

  • 2. Data: 2020-01-30 17:58:48
    Temat: Re: Panele z IKEA
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-01-30 17:21, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    (ponad 9/12 tys. za panel multi/mono poniżej 2 kW),
    > za to można uwierzyć w 25 lat gwarancji na panele i 10 lat na inwerter bardziej niż

    zależy tylko co obejmuje ta gwarancja 25 lat

  • 3. Data: 2020-01-30 20:17:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 17:21, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > można uwierzyć w 25 lat gwarancji na panele i 10 lat na inwerter
    > bardziej niż od firmy ZenExim Pierdziszewo.

    Mi się wydają tańsze od połowy ofert dostępnych na rynku.

    --
    MN

  • 4. Data: 2020-01-31 12:01:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 20:17:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Mi się wydają tańsze od połowy ofert dostępnych na rynku.

    Niektórym też się pewnie wydawały tańsze:

    "Ja z Geo-Solar miałem także złe doświadczenia. Zgłosiłem się 11 września -
    panele miałem 30 października. Później 2 tygodnie czekania na wysłanie maila z
    dokumentami do Taurona. 30 dni na wymianę licznika (Tauron też ma obsuwy) i 2
    tyg na dosłanie zaświadczenia o jego wymianie.
    Dziś mamy 31 stycznia i do tej pory nie dostałem zwrotu za audyt.

    Brak kontaktu po zgłoszeniu się przez formularz, brak kontaktu po wpłacie za
    audyt, brak audytu w terminie (ktoś był chory, ale nikt nie zadzwonił z
    wyjaśnieniem), audyt trochę z dupy bo brak wywiadu o ewentualny przyszły wzrost
    potrzeb na energię, przewymiarowany inwerter. Jedyny pozytyw to b sprawna ekipa
    montażowa - konkretnie, szybko i na temat. Ale mają kilka więc można różnie
    trafić.

    Na infolinii pracuje tylko jedna osoba, która nie jest w stanie sama wszystkiego
    ogarnąć, obiecuje że coś tam załatwi i oddzwoni i nigdy nie oddzwania. I tak w
    koło...

    Tylko dzięki temu że wydzwaniałem tam praktycznie codziennie, łącznie ze
    skargami do Ikea, to w miarę wyrobiłem się z terminem na pierwszą falę dotacji."

    Jest taki trójkąt "tanio, szybko, dobrze". Wyszukaj sobie w necie ;P

    L.