  • 1. Data: 2020-01-29 17:17:12
    Temat: Jak zmiejszyć otwarcie pod drzwi w łazience
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kuzyn chce zmniejszyć owarcie z 90 na 80 cm do łazienki.
    Od strony łazienki płyki.
    Od korytarza farba.
    Rozwiązanie proste:
    kupić bloczki betonowe
    dociąć
    przykleić
    zatynkować

    Tylko mam dyskomfort że łaczenie jest na całej długości futryny
    i rok dwa i zacznie pękać.
    Proponuje mu odkuć z 10 cm na obecnej ścianie tynku
    Dać siatkę z drutu z małym oczkiem na łaczeniu stare-nowe.
    Zatynkować
    Zapomnieć

    Siatka tego typu
    https://lublin.lento.pl/siatka-leduchowskiego-0-5x20
    mb-beton,8145837.html

    Pytanie
    Dawać siatkę czy przesada?

    Inne rozwiązania?

  • 2. Data: 2020-01-29 18:22:45
    Temat: Re: Jak zmiejszyć otwarcie pod drzwi w łazience
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Co to jest siatka Leduchowskiego? Ma ona jakieś inne właściwości od zwykłych siatek?
    Kadar

  • 3. Data: 2020-01-29 18:48:53
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 18:22:47 UTC+1 użytkownik Kadar napisał:
    > Co to jest siatka Leduchowskiego? Ma ona jakieś inne właściwości od zwykłych
    siatek?

    pierwasza z brzegu
    chodzilo mi o drobne oczko

  • 4. Data: 2020-01-29 18:58:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest taka siatka co niespecjalnie nadaje się na klatkę dla królików.

  • 5. Data: 2020-01-29 19:14:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar zapytał:

    > Co to jest siatka Leduchowskiego?

    Tego nie wie nikt. Mnie znana jest tylko siatka Ledóchowskiego.
    Sto lat temu wymyślił ją Stanisław hrabia Ledóchowski. Dość
    pomysłowy gościu zresztą.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2020-01-29 19:32:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/01/2020 17:17, Bolko wrote:
    > Dawać siatkę czy przesada?

    U mnie fachowcy nakleili pionową kanapkę z kilku dociętych płyt
    karton-gips. Okazuje sie że ściana pęka, ale nie w tym miejscu.
    Zaskakująco trwałe jak na druciarstwo.

    W domu nastolatka. Kto zna to wie czemu to ważne w przypadku drzwi.

  • 7. Data: 2020-01-29 21:32:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 17:17, Bolko pisze:
    > Kuzyn chce zmniejszyć owarcie z 90 na 80 cm do łazienki.
    Czyli po 5 na stronę. Tyle to może opaski przykryją.

    Robert

  • 8. Data: 2020-01-29 21:43:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Czyli po 5 na stronę. Tyle to może opaski przykryją.

    Może chcieć z którejś konkretnej.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2020-01-30 10:11:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to wbrew aktualnym przepisom (ewentualny wjazd wózkiem), ale to na etapie
    projektowania.

    -----

  • 10. Data: 2020-01-30 10:43:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 17:17:13 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Inne rozwiązania?

    Styropian pianka.
    Styropianem wypełnić puste przestrzenie(nowe drzwi oczywiście zakołkowane solidnie)
    wypełnić pozostałą przestrzeń pianką.
    Od zenątrz siatka klej, gładż czy co tam masz

    Dla 2*5cm czy tam 1*10cm szpary nie warto się z bloczkami bawić
    A zresztą popatrzcie na opaski drzwiowe- są takie szerokości 10cm nawet może Wam
    podpasują.