  • 11. Data: 2020-01-30 10:46:17
    Temat: Re: Jak zmiejszyć otwarcie pod drzwi w łazience
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.01.2020 o 17:17, Bolko pisze:

    > Kuzyn chce zmniejszyć owarcie z 90 na 80 cm do łazienki.

    Dobrze przynajmniej, że kuzyn takie głupoty chce robić
    otwarcie a nie ukradkiem, zaskakując tym grubą żonę na
    przykład. A i sam siebie może zaskoczyć za parę lat,
    gdy mu brzuch piwny nie zmieści się w zmienionym otwarcie
    z dobrego na lepsze otwarciu.

  • 12. Data: 2020-01-30 11:55:21
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 10:43:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Styropian pianka.
    > Styropianem wypełnić puste przestrzenie(nowe drzwi oczywiście zakołkowane solidnie)
    wypełnić pozostałą przestrzeń pianką.
    > Od zenątrz siatka klej, gładż czy co tam masz
    >
    > Dla 2*5cm czy tam 1*10cm szpary nie warto się z bloczkami bawić
    > A zresztą popatrzcie na opaski drzwiowe- są takie szerokości 10cm nawet może Wam
    podpasują.

    Ma być 1x10 bo chodzi o o żeby zmieściła się kabina prysznicowa

  • 13. Data: 2020-01-30 11:58:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 18:58:36 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To jest taka siatka co niespecjalnie nadaje się na klatkę dla królików.

    co dać ?

  • 14. Data: 2020-01-30 12:01:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 30, 2020 at 10:46:49 AM UTC+1, collie wrote:

> [...]
    > przykład. A i sam siebie może zaskoczyć za parę lat,
    > gdy mu brzuch piwny nie zmieści się w zmienionym otwarcie

    0.8 wystarcza, nawet zgodnie z przepisami ;)

    § 79. 1. Drzwi do łazienki, umywalni i wydzielonego ustępu powinny otwierać się na
    zewnątrz pomieszczenia, mieć, z zastrzeżeniem § 75 ust. 2, co najmniej szerokość 0,8
    m i wysokość 2 m w świetle ościeżnicy, a w dolnej części - otwory o sumarycznym
    przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2 dla dopływu powietrza.

  • 15. Data: 2020-01-30 12:12:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie napisał, czy podaje wymiar w świetle ościeżnicy (na gotowo), czy w świetle muru
    (przed osadzeniem).

    -----

  • 16. Data: 2020-01-30 12:25:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem bo wysiadłam z tramwaju.

  • 17. Data: 2020-01-30 13:36:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > § 79. 1. Drzwi do łazienki, umywalni i wydzielonego ustępu powinny otwierać się na
    zewnątrz pomieszczenia,

    A dlaczego na zewnątrz?
    Jak byłem w USA do montowało się drzwi do środka.
    Teoria mówiła że jak coś się wydarzy o łatwiej wyłamać drzwi.

  • 18. Data: 2020-01-30 13:44:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 13:36:50 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > A dlaczego na zewnątrz?
    Bo jakbyś zasłabł w małym kiblu to blokujesz a wręcz uniemożliwiasz wejście tam
    ratownikom np
    > Jak byłem w USA do montowało się drzwi do środka.

    W kiblach?

  • 19. Data: 2020-01-30 19:03:30
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    W kiblach tez, nie spotkałem otwieranych na zewnątrz

  • 20. Data: 2020-01-30 21:06:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.01.2020 13:36, Bolko wrote:
    > A dlaczego na zewnątrz?

    Bo jak zasłabniesz pod drzwiami, to trudno było by się dostać do środka
    nie robiąc Ci dodatkowej krzywdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz