  • Data: 2010-04-04 09:54:03
    Temat: Re: Papa na deskowanie dachu
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:
    > Majster zaczyna prace nad więźbą dachową.
    > Zażyczyłem sobie pełne deskowanie i na to papa i teraz moje pytanie jaka
    > ta papa ma być? Na składzie proponują mi papę termozgrzewalną podkładową
    > - czy taka może być? :-)

    Niektóre termozgrzewalne mogą być mocowane mechanicznie. IMHO mniej
    roboty i przy przykryciu dachówkami nie ma znaczenia. Weź papiaki 25mm
    (na 20mm żadna ekipa ci nie zrobi a 30mm mogą wystawać z drugiej
    strony). Pamiętaj o zostawieniu w kalenicy szczeliny wentylacyjnej PRZED
    położeniem papy (potem trzeba ciąć papę z deskami).

    M.