    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Date: Wed, 17 Mar 2021 14:45:37 +0100

    On Wed, 17 Mar 2021 12:39:22 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Niektórzy jednak (wiem, dziwaki i prowokatorzy) traktują smartfon
    > jako sprzęt mobilny, który ma działać wszędzie, nie tylko w domu.

    Ale rewelacja, niczym odkrycie Bozonu Higgsa.
    ROTFL. Normalnie nikt by się nie spodziewał że sprzęt mobilny ma
    działać wszędzie....
    Dokładnie po to jest wificalling by telefon mobilny działał wszędzie,
    nawet tam gdzie nie ma zasięgu GSM.

    > Statystycznie w większości przypadków lepiej się rozmawia bez wifi
    > calling niż z, więc mało kogo ten wynalazek interesuje.

    Twoja subiektywna ocena co do używalności i stosowalności ma się
    nijak do rzeczywistości. W większości przypadków gdzie nie ma zasięgu
    a jest dostępne wifi używany jest wificalling. Zaklinanie
    rzeczywistości faktu nie zmieni.

    --
    Marek