  • Data: 2011-10-27 06:26:07
    Temat: Re: Patent na wtarganie kotła 350kg do garażu.
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne zakupie kocioł. Przybędzie transportem i go rozladują tam gdzie
    > stanie samochód. Rzecz w tym że nie stanie w kotlowni :/
    >
    > Efektem czego ląduje z kotlem o masie 350kg przed garażem. Kotłownia
    > dostepna z wnętrza garażu. Posadzka garazowa jakieś 20 cm powyżej poziomu
    > gruntu (ale zawsze mogę coś tam podsypać żeby równo było).

    Ja miałem trochę cięższy piec i musiałem go przepchać 20m po piachu, znieść
    po schodach do piwnicy i tam przeciągnąć do kotłowni.
    Mój piec nie ma płaskiej podstawy, tylko nogi z kątownika i płaskownika.
    Zdemontowałem z pieca co się dało.
    Na ziemi ułożyłem deski.
    Kupiłem w markecie 4 kółka o średnicy ok. 10cm z atestem na 100kg. Zrobiłem
    dwie płozy z kółkami (z kawałków krokwii które mi zostały).
    Przykręciłem płozy do płaskowników i jakoś poszło. Po deskach dało radę w
    dwie osoby.
    Gdyby piec miał sztywną płaska podstawę to raczej radziłbym sobie z rurkami.
    Największy kłopot i tak był z transportem po schodach.
    Pozdr.
    Krzysiek