  • 121. Data: 2013-05-29 17:58:07
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 16:41:30 UTC+2 użytkownik Piotr Palusiński napisał:
    > In news:46aa940b-1ffb-4114-82f7-06629b3ec78e@googlegrou
    ps.com,

    > *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Oj czlowieku, zal mi Cie. Lecz sie poki jeszcze czas.
    >
    > Modl sie o zdrowie, bo o rozum to juz za pozno:-(
    >

    > --
    >
    > Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    >
    > https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palu
    sinski

    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

    Nie oceniaj wszystkich względem siebie, jak Tobie modlenie o rozum nie przyniosło
    efektów to nie znaczy ze wszyscy tak mają.

  • 122. Data: 2013-05-29 19:07:39
    Od: "tadeusz" <t...@w...pl>

    *Marek Dyjor* <m...@p...onet.pl> typed:

    > w tym sęka matołku że nie tnie, bo znowu wysłałeś post z zacytowanym
    > wszystkim z poprzedniego postu
    >
    > + debilne formatowanie, z wstawieniem kupy jakiś niepotrzebnych lini
    > między blokami cytowanego tekstu.

    Nie karmcie trolla - kogutka. To istny burak, jego sie nie zmieni.
    Ewentualnie trzeba przejechac sie do Lodzi i Kogutkowi dupsko strzaskac.

    Tadzik

  • 123. Data: 2013-05-29 20:17:16
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-26 23:13, k...@g...com pisze:

    > Jeszcze jedno pytanie, może będziesz wiedział. Te pomieszczenia co chcę wynająć, a
    tak naprawdę to część ja a część zespół muzyczny, nie będą miały nic wspólnego z
    działalnością gospodarczą w takim znaczeniu jak to wszyscy rozumieją. może wiesz czy
    osobom fizycznym też świadczą usługę o jakiej rozmawiamy. Na razie dla mnie wszystko
    wygląda dobrze pod względem finansowym. Teraz płacę ponad siedem stów w tym
    ogrzewanie nie spełniające żadnych standardów+ prąd+ woda+winda. A tam połowę ale
    ogrzewanie jakieś będę musiał zrobić. To zostanie mi trochę kasy. Jeszcze raz
    dziękuję za informacje. jak nie wiesz to i tak nic to nie zmienia. Wiem do kogo jutro
    pójść i się dowiedzieć. Ceny mają sztywne czy idzie się trochę potargować?

    Świadczą usługi firmom i osobom fizycznym. Za ochronę firmy płacimy 100
    zł za miesiąc. Firma ponad 100 osobowa, obiekt prawie 3000mkw (około 200
    czujek). Prywatnie ta sama firma bierze ode mnie 50 zł, ale jak
    podpisywałem umowę na firmę, to powiedział mi po cichu przedstawiciel,
    że trzeba się targować, bo wtedy schodzą w przypadku domków
    jednorodzinnych do 30 zł za miesiąc.

    Aha. W tych 100 złotych za ochronę firmy jest też konserwacja całego
    systemu raz na kwartał, w tym także wymiana czujek w przypadku
    stwierdzenia uszkodzenia.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 124. Data: 2013-05-29 20:57:02
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-29 11:03, ddddddd pisze:

> [...]
    > (niskie ceny, pracownicy zatrudnieni na 'własną działalność'), ale w
    > różnych lokalizacjach jest różnie. Np. w okolicach Wrocławia za kwotę
    > zaproponowaną przez Solid nie jestem w stanie wykonać instalacji
    > (przyjmując standardową dla Solidu instalację, bo jak klient chce system
    > który będzie chronił obiekt a nie dwie czujki i usługę to już wcale tak
    > tanio nie wychodzi), ale np. kilkadziesiąt km od Wrocławia robię
    > instalację i jestem najtańszy (mimo że ta sama oferta tylko bez
    > wliczonego dojazdu we Wrocławiu była droga).

    Nie do końca się z tym zgodzę. Mieszkam pod Wrocławiem i instalacja
    alarmowa na Satelu (6 pirów plus 2 klawiatury plus centrala) wyszła mi
    taniej niż najtańszy zestaw Solidu. Ten najtańszy zestaw, to było chyba
    5 czujek pir + klawiatura + centrala + w gratisie jeden kontaktron. A
    dodać trzeba, że te systemy proponowane przez Solid to jakaś tandeta jest.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 125. Data: 2013-05-29 21:47:11
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > Aha. W tych 100 złotych za ochronę firmy jest też konserwacja całego
    >
    > systemu raz na kwartał, w tym także wymiana czujek w przypadku

    Dzięki za informację.

  • 126. Data: 2013-05-29 21:48:54
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 19:07:39 UTC+2 użytkownik tadeusz napisał:
    > *Marek Dyjor* <m...@p...onet.pl> typed:

    > Nie karmcie trolla - kogutka. To istny burak, jego sie nie zmieni.
    >
    > Ewentualnie trzeba przejechac sie do Lodzi i Kogutkowi dupsko strzaskac.
    >

    > Tadzik

    Znamy Tadziu Twoją siłę i męstwo. Ostatnio jak jednemu lutnąłeś to mu kredki z
    tornistra wyleciały.

  • 127. Data: 2013-05-29 22:54:30
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 26 Maj, 00:43, k...@g...com wrote:
    > Potrzebuję przez jakiś czas zabezpieczyć budynek.
    > Jakich cen powinienem się spodziewać od firm ochroniarskich.
    > Wdzięczny będę za informacje. Miasto Łódź.

    Chcesz byc okradziony - zatrudnij stróża...haaahaaa

  • 128. Data: 2013-05-30 09:36:38
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-29 20:57, wolim pisze:
> [...]
    > 5 czujek pir + klawiatura + centrala + w gratisie jeden kontaktron. A
    > dodać trzeba, że te systemy proponowane przez Solid to jakaś tandeta jest.

    to może zależy to od handlowca, a może po negocjacjach potrafi on mocno
    zejść z ceny - dlatego też trafiły mi się tak tanie oferty.
    Co do tandety ichniego systemu nie będę się wypowiadał bo nie miałem z
    nim do czynienia, ale też takie opinie od serwisantów słyszałem.

    Lukasz

  • 129. Data: 2013-05-30 14:43:23
    Od: <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 20:30:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > bo usiłowałem Ci uswiadomić co robisz źle. Ale nie dość, że nie
    > przyjmujesz tego do wiadomości to jak widzę jesteś z tego kaszanienia
    > dumny. Pa
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl

    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Informuję i objaśniam. Dzisiaj pierwszy raz od kilku lat stanął mi mały i
    sobie dobrze zrobiłem. W związku z tym, wszystkich mam w nosie i w samej
    życi. Możecie pisać co chcecie a jak i tak będę robił swoje. Pocałujcie mnie
    wszyscy tam gdzie słońce nie dochodzi. Najważniejsze, że mi jest dobrze. Co
    wy wiecie o życiu, jak kogutek mogę coś na ten temat powiedzieć, ja jak
    dobrze pójdzie, to zostanę wójtem w naszej gminie. I co, chcecie dalej
    skakać?.

  • 130. Data: 2013-05-30 19:35:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik <k...@g...com> napisał:

    > Informuję i objaśniam. Dzisiaj pierwszy raz od kilku lat stanął mi mały i
    > sobie dobrze zrobiłem.

    Łoo, tyle lat nie miałeś?.
    A gdzie ty się chowałeś.

> [...]
    > mnie wszyscy tam gdzie słońce nie dochodzi. Najważniejsze, że mi jest
    > dobrze. Co wy wiecie o życiu, jak kogutek mogę coś na ten temat

    O nie ładnie kogutek

    > powiedzieć, ja jak dobrze pójdzie, to zostanę wójtem w naszej gminie. I
    > co, chcecie dalej skakać?.

    Nie strasz bo sie ze....sz. Kupe śmiechu z Ciebie kogutek.