    From: "Tomek D." <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pęknięty wężyk, zalany dom - co robić?
    Date: Tue, 2 Nov 2010 08:11:42 -0700 (PDT)

    On 26 Paź, 02:12, "nacocito" <n...@c...to> wrote:

    > Daj zna jak to b dzie sz o i jakie da efekty?

    No i zdecydowałem się na suszenie podposadzkowe. Cała maszyneria już
    zainstalowana i pracuje od kilku dni. Głównym elementem jest osuszacz
    adsorpcyjny (osusza powietrze do 18%) i pompa, która następnie pcha to
    suche powietrze pod podłogę przez 8 otworów wywierconych w różnych
    miejscach. Dodatkowo w domu pracują dwa osuszacze kondensacyjne
    wyciągające wilgoć z powietrza i dwa wiatraki mieszające powietrzem,
    żeby wspomagać ich pracę. W sumie cały zestaw ma pracować 10 dni. Po
    tym czasie zostaną zrobione pomiary i będziemy decydować czy to już
    wystarczy, czy jeszcze nie.

    Koszt takiej przyjemności to 310 zł netto za dobę.

    Jak cała operacja już się zakończy to dam znać jaki był efekt.