  • Data: 2010-11-03 09:57:38
    Temat: Re: Pęknięty wężyk, zalany dom - co robić?
    Od: "Tomek D." <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 19:24, "nacocito" <n...@c...to> wrote:

    > Do tego jeszcze koszty pr du :(

    No tak. Prąd. Pompa + osuszacz adsorbcyjny mają w sumie około 3kW.
    Jeden osuszacz kondensacyjny + wentylator mają 0,8 kW, ja mam dwa
    takie zestawy, czyli 1,6 kW. Całość to 4,6 kW, pracuje non stop. Można
    sobie policzyć ile prądu pójdzie ;-)

    > Ile litr w wody wylewasz dziennie?

    Około 40l na dobę... ale ten osuszacz adsorbcyjny jest podłączony rurą
    spiro do kratki wentylacyjnej w kuchni, więc część wilgoci wylatuje
    też tamtędy.