    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pęknięty wężyk, zalany dom - co robić?
    Date: Wed, 3 Nov 2010 17:55:44 +0100

    Użytkownik "Tomek D." <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2aa3eff3-9c38-4c1b-ad07-4b3818d015a9@30g2000yql
    .googlegroups.com...

    > Woda jest głęboko. Te otwory, którymi jest tłoczone powietrze pod
    > posadzkę są wywiercone przez całą wylewkę i styropian aż do izolacji
    > poziomej pod podłogą (u mnie jest to folia i pod nią papa
    > termozgrzewalna). Zaraz po przewierceniu widać było, że mokra jest
    > wylewka (beton był ciemny) i że jest woda na samym dnie warstwy
    > styropianu (czyli po prostu na izolacji poziomej). To powietrze, które
    > jest tłoczone podróżuje pod wylewką, w warstwie styropianu, więc nie
    > mam wątpliwości, że ten styropian uda się w ten sposób osuszyć. Nie
    > wiem tylko czy osuszy to też wylewkę... Zobaczymy...

    Wysuszyć to wysuszy tylko ile to czasu zajmnie i pieniędzy pochłonie? Swoją
    drogą to sama posadzka jeśli była już dobrze związana to nie powinna za
    bardzo tej wody trzymać.

    Uważam, że to osuszanie podposadzkowe dużo da, bo ten osuszacz kondensacyjny
    to ciągnie wilgoć też ze ścian. więc nie jest tak efektywny.