  • Data: 2009-11-07 18:47:20
    Temat: Re: Pianka Soudal dwuskładnikowa - pomocy kupiłem bubel
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hd4bqq$hm1$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Kupiłem pianke do zamontowania drzwi wewnętrznych - soudal ta
    > dwuskładnikowa.
    > Kręciłem tym wynalazkiem od spodu aż nie było oporu jak w instrukcji,,
    > mieszałem jak szalony a piana biała.
    > Mieszam i kręce dalej.. piana biała
    > opianowałem do końca prawie bo myslałem że nnie rozpoznaje jasnozielonego
    > i tak ma byc.
    > Na końcu przyjeb.. tym krućcem od spodu, wyrwałem w piz..u kółko i zaczeła
    > dopiero lecieć ciemnozielona pianka
    > Syf jakich mało ten wynalazek...

> [...]

    Wygląda na to że tężeje

    kurde, chciałem dobrze a tylko ten syf wywołał smiech.... trzeba było kupić
    zwykłą pianke
    najgorzej, że nawet nie ma jak reklamacji złozyc i udowodnić że puszka
    felerna
    diabli wiedzą czy to bedzie trzymać
    kupiłem to pierwszy i ostatni raz w życu, nigdy na trzeźwo i z własnej
    nieprzymuszonej woli nie klupię

    ide dopić piwa

    narka
    i pozdrawiam