    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pianka Soudal dwuskładnikowa - pomocy kupiłem bubel
    Date: Sun, 8 Nov 2009 16:00:32 +0100

    > No więc teraz fachowa porada (się za nią należy 5 dych):

    Mogę zapłacić w naturze :P.

    > "przez zastosowaniem preparatu należy ze zrozumieniem przeczytać cała
    > instrukcję obsługi."
    > Teraz dobrze?
    > Ja rozumem, że czegoś się niezrozumiało, też mi się to zdarza, ale
    > publiczne
    > miauczenie że preparat xyz jest bublem bo ma się kłopoty z językiem
    > polskim to
    > już gruba przesada.

    Z tym się oczywiście zgodzę, ale nie sądze aby osoby czytające ten wątek,
    wywnioskowały że ten preparat to shit.
    Ja myśle że raczej wywnioskowały, że Irokez nie potrafił odpalić maszynerii.
    Ta grupa jako jedna z nieliczyny trzyma jeszce poziom merytoryczny i kulturę
    wyrażania na wysokim poziomie.
    Nie niszczmy tego stwierdzenieniami tego typu jak twoje.
    Nie traktujmy ludzi z góry, to nie jest grupa dla wybranych :).
    Są tu wsród nas zwykli zjadacze chelba jak i osoby które zarobkowo się tą
    dziedziną parają.

    No dobra bo sie rozpisałem.

    Pozdrawiam
    Michał