  • Data: 2014-09-18 15:24:30
    Temat: Re: Piec gazowy czy inny ??
    Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-18 10:24, Kris wrote:

    > Ile dni w roku bywa minus 20

    > Podejrzewam że nie dużo lepiej. Od kilku lat PC powietrzna(Altherma chyba) używa
    grupowicz Marek Dyjor. Kilka razy pytałem i do dzisiaj nie ujawnił kosztów
    ogrzewania. A z tego co pamiętam domek ma niewielki.

    Ja też używam Althermę.
    Staram się co roku umieszczać wyniki na grupie.
    Z tego co pamiętam - średnio płacimy ok. 1600-1700pln za CO/CWU za cały
    rok. Ta zima była łagodna i wyszło nawet mniej.

    Dom z powierzchnią użytkową ok. 140mkw.

    yarecky.