eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Data: 2019-05-16 22:41:36
    Temat: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-16 o 22:12, Janusz pisze:

    > bzdury, w 1 funkcyjnym nie ma zaworu 3-d w piecu bo i po co on by tam
    > miał być.

    "Bzdura" to sam jesteś. Gówno wiesz, a się wymądrzasz.

    Po pierwsze są kotły 1-funkcyjne, do których zawory przełączające trzeba
    dołożyć na zewnątrz (tak jak piszesz), ale są też kotły, które mają już
    wbudowane zawory przełączające 3-drogowe i do takich kotłów zalicza się
    kocioł o który pyta autor tego wątku - kocioł Ariston  Clas One System 24

    Następnym razem zanim zaczniesz się wymądrzać i pieprzyć, że ktoś pisze
    bzdury to sięgnij choć po instrukcję obsługi.

    Tak się składa, że znam te kotły, bo montowałem.