eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <qbm2mc$7dn$1@news.icm.edu.pl> <qbn4fh$1n9$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5cdf1e46$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbovbr$rvg$1$Janusz@news.chmurka.net>
    Date: Sat, 18 May 2019 22:00:52 +0200

    W dniu 2019-05-18 o 14:55, Janusz pisze:

    > Chłopcze, sam nim jesteś i pamietaj że nie jesteś anonimowy, więc stul
    > pysk i trzymaj lejce na wodzy.

    Przestań się pogrążać jeszcze bardziej. Najpierw mi zarzucasz, że jestem
    anonimowy i chcesz abym się przedstawił, a teraz twierdzisz, że nie
    jestem anonimowy.

    Zanim kolejny raz zaczniesz pieprzyć od rzeczy jak debil to uzgodnij sam
    ze sobą wersję, bo to już nie jest śmieszne co piszesz, ale żałosne.

    Następnym razem zanim komuś zarzucisz pisanie bzdur to się upewnij czy
    masz rację, a jak się pomylisz to przeproś za swój błąd i nie wyzywaj od
    przemądrzałych buców, zwłaszcza kogoś, kto na danym temacie "zjadł zęby"
    i wie co pisze.

    Nie brnij dalej w swojej głupocie, kiedy inne osoby ci udowodniają, że
    nie masz racji.

    Wybacz, ale to co napisałeś:

[...]

    świadczy o twojej niewiedzy w temacie budowy i działania kotłów.

    Przy okazji zastanów się, czy producent trudziłby się wstawiając w
    kocioł 1-funkcyjny zawór przełączający po to, żeby nie było możliwości
    nim sterować?