eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Data: 2019-05-21 12:37:01
    Temat: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 12:26:01 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > Wg mnie tak mialo byc w teorii, ale praktycznie, oczywiscie wg mnie ;) ceny
    katalogowe to sa ceny wziete calkowicie z sufitu, wywindowane przez marketingowcow,
    zeby klient widzial i sie cieszyl jak dziecko, ze kupuje zawsze z duzym rabatem.
    Jesli kupi w cenie katalogowej to... frajer ;)
    > Zreszta chyba stale ceny (zmowa cenowa) sa obecnie zakazane.
    > Pamietam, ze jak budowalem dom kilkanascie lat temu, to nawet nikt nie zaczynal
    zadnej dyskusji cenowej od tej ceny katalogowej, na start bylo " produkt fimy x
    sprzedajemy z rabatem XX od ceny katalogowej, firmy y z YY", tak ze 20 to minimum
    bylo, oczywiscie ralnie jeszcze taniej.

    Na przewody w hurtowni elektrycznej dostałem rabat coś koło 80%
    I dopiero po tym rabacie cena była porównywalna z cenami za które można było takie
    przewody kupić na allegro np.