eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <qbjikt$l3t$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <qbjsjv$rdh$1@news.icm.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5cddb896$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbkg7u$pcv$2$Janusz@news.chmurka.net>
    <5cddcafa$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbm2mc$7dn$1@news.icm.edu.pl> <qbn4fh$1n9$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5cdf1e46$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbovbr$rvg$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ce0646b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbpt2e$99e$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ce10918$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbu4bn$pj9$1@news.icm.edu.pl>
    <5ce2c8c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <qc0hpo$jrn$1@news.icm.edu.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 21 May 2019 13:47:23 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qc0hpo$jrn$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 72
    Message-ID: <5ce3e550$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.105.11
    X-Trace: 1558439248 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 534 5.173.105.11:2855
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:552563
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-05-21 o 11:52, Kżyho pisze:
    > W dniu 20.05.2019 o 17:33, Uzytkownik pisze:
    >> W dniu 2019-05-20 o 13:51, Kżyho pisze:
    >>> W dniu 19.05.2019 o 09:43, Uzytkownik pisze:
    >>>> tego wcześniejszego. Jakoś nie potrafię się doszukać w nim tych
    >>>> zamontowanych, a zablokowanych przez producenta bajerów. Po prostu
    >>>> fizycznie ich nie ma.
    >>>
    >>> Bo nie ma. Masz jedynie prawdopodobnie wiązki elektryczne pod te
    >>> wszystkie bajery, bo to faktycznie opłaca się bardziej robić w
    >>> formie jednej wiązki wspólnej, a potem tylko dany moduł czy
    >>> wyposażenie podpinasz bądź nie. Ułatwia to też ewentualną
    >>> modyfikację wersji wyposażeniowej już poza fabryką.
    >>>
    >>> Pzdr
    >>
    >> Po co producent miałby prowadzić wiązki, skoro szyberdachów nie ma,
    >> szyby elektryczne są tylko z przodu, a z tyłu korbki, a fotele manualne?
    >
    > Wiązki główne często są, ale dla danego wyposażenia doprowadzone np.
    > tylko do jakiegoś miejsca i potem wpinasz w to jeszcze fragment wiązki
    > danego elementu.
    > Np. u mnie w Oplu Omedze B chcąc mieć w pełni elektryczne fotele z
    > podgrzewaniem, kupuję takie fotele, a następnie w progu mam schowane
    > brakujące wtyczki, do podłączenia go. Następnie w konsoli środkowej
    > wystarczy jedynie w puste miejsca zamiast zaślepek wstawić włączniki
    > od podgrzewania i już. Wszystko działa i zrobione jak fabryka.
    > Jak np. w drzwiach na korbki nie masz wstawionej już wiązki (warto
    > sprawdzić, bo czasem mimo wszystko jest), to bardzo prawdopdobne, że
    > gdzieś przy słupku czy w progu właśnie będą złączki, w które wpina się
    > kawałek wiązki, który musisz umieścić w drzwiach i przeciągnąć do tego
    > miejsca.
    > Ojciec w Fordzie Galaxy np. ma możliwość zrobienia sobie tylnych
    > bocznych szyb elektrycznie uchylnych (obecnie manualne) zakładając
    > jedynie przy oknie odpowiednie silniczki oraz wstawiając w konsoli
    > brakujące przyciski - znowu wiązki już są, trzeba tylko się podłączyć.
    > Takich przykładów jest wiele. Czasem tej wiązki jest więcej, czasem
    > mniej, ale główny szkielet zazwyczaj jest gotowy niezależnie od
    > wyposażenia.
    >
    > Pzdr
    >
    Wiem, że w samochodach bywają częściowo wyprowadzone złączki pod wiązki,
    ale też nie w każdym aucie. Dla przykładu w moim nie wyprowadzili pod
    oświetlenie 3 rzędu siedzeń i musiałem się wpinać w istniejące wiązki 2
    rzędu siedzeń, rozcinając przewody. Elektrycznych szyb tylnych nie mam
    zamiaru robić, bo oprócz wiązek musiałbym wymienić także płytki
    kontaktowe (drzwi przesuwne) w których brakuje sprężynujących styków.
    Choć powiem Ci, że brakuje mi tych tylnych uchylnych jakie miałem w
    poprzednim aucie. Umożliwiały one szybkie przewietrzenie auta,
    nagrzanego w upalnym słońcu. Na chwilę uchylałem przednie szyby oraz te
    na samym końcu i po przejechaniu kilkudziesięciu metrów w aucie już było
    znośnie. Oczywiście klimatyzację miałem zarówno w tamtym aucie jak i w
    obecnym mam, ale zawsze to trochę szybciej klima schłodzi jak się
    przewietrzy ten ukrop.

    Widzę, że nie łapiesz o co się dochodziliśmy w tej dyskusji. Januszek
    napisał, że wszystko już jest w samochodach włącznie z podgrzewaniem
    foteli i sterowaniem, tylko trzeba dopłacić, aby producent to odblokował
    w komputerze. Na podstawie tego samochodu udowadniał, że w kotłach
    jednofunkcyjnych jest tak samo zamontowany zawór 3-drogowy, ale
    producent zablokował jego obsługę i żeby ją odblokować to trzeba
    producentowi kotła dopłacić. :)

    Tak twierdził, ponieważ wcześniej napisał, że w kotłach 1-funkcyjnych
    producenci nie montują zaworów 3-drogowych, bo i po co. Kiedy kilka osób
    (także i Ty) zaczęło mu udowadniać, że jest w błędzie to sobie wymyślił
    historyjkę o zabokowanym i niemożliwym do użytku zaworze :)

    Jak więc widzisz kolejnymi bajeczkami tłumaczył wcześniej wymyślone
    bajeczki. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1