eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Date: Thu, 23 May 2019 11:39:30 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 75
    Message-ID: <qc5poi$ut5$1@news.icm.edu.pl>
    References: <3...@g...com>
    <5cddb7ca$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5cdddfb8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5cdea49c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cdedab4$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cdee646$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cdf12c2$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cdf2021$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cdf30bd$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <qc0iae$jrn$3@news.icm.edu.pl>
    <5ce3e708$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qc366n$l33$1@news.icm.edu.pl>
    <5ce52b62$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 104-235.nat.talex.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1558604370 31653 193.93.104.235 (23 May 2019 09:39:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 May 2019 09:39:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <5ce52b62$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:552630
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.05.2019 o 12:58, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2019-05-22 o 11:53, Kżyho pisze:
    >> W dniu 21.05.2019 o 13:54, Uzytkownik pisze:
    >>> W dniu 2019-05-21 o 12:01, Kżyho pisze:
    >>>> W dniu 18.05.2019 o 07:56, Marek pisze:
    >>>>> On Sat, 18 May 2019 00:07:55 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:
    >>>>>
    >>>>>> Rozumiem, że żeby uzyskać 5-cio letnią gwarancję, to trzeba
    >>>>>> dokonywać corocznych przeglądów. Ile pi*drzwi kosztuje taki przegląd?
    >>>>>
    >>>>> Przedstawiciel Thermagena powiedział, że w PL dają 7 letnią
    >>>>> gwarancję (co ciekawe w Holandii na ten sam kocioł dająjest 15
    >>>>> letnią) pod warunkiem, że co roku serwis z czyszczeniem kotła.
    >>>>> Dobre pytanie jakie koszta tego serwisu.
    >>>>
    >>>> Ja w swoim Junkersie też miałem opcję przedłużenia gwarancji do 5
    >>>> lat pod warunkiem corocznych przeglądów. Ale ostatecznie zrezygnowałem.
    >>>> Bo taki "gwarancyjny" przegląd był droższy od dobre 200-300 zł od
    >>>> tradycyjnego, który niczym się nie różnił oprócz tego, że dostawałeś
    >>>> pieczątkę na przedłużenie gwarancji (tamte też w książkę przeglądów
    >>>> wbijali, tylko gwarancja nie ulegała przedłużeniu).
    >>>> A że kocioł uchodzi za mało awaryjny, sam serwisant po cichu mi
    >>>> powiedział, że sam ma ten model u siebie w domu, bo jest BDB i że w
    >>>> jego przypadku raczej bez sensu z tym przedłużaniem gwarancji, to go
    >>>> posłuchałem i odpukać na razie bezproblemowo, a sporo kasy w
    >>>> kieszeni zostało.
    >>>>
    >>>> Pzdr
    >>>>
    >>> No i to już wystarczy, aby "znielubieć" takiego producenta. Zagrywka
    >>> poniżej pasa.
    >>
    >> Nie wiem do końca czy to zagrywka producenta czy tego akurat serwisu.
    >> Nie mniej z kotła jestem zadowolony i nie mam powodów ogólnie, żeby
    >> producenta znielubieć, bo póki co wszyscy znajomi zaskoczeni, że mam
    >> takie niskie rachunki ;)
    >>
    >> Pzdr
    >>
    > A co mają rachunki do kotła?
    >
    > Obecnie wszystkie kotły są na podobnym poziomie technologicznym jeżeli
    > chodzi o sprawność. Gorzej jest z trwałością i bezawaryjnością.
    >
    > Jeżeli chodzi o Junkersy to raczej należą do grupy tych mało awaryjnych,
    > choć i im się zdarzają awarie, a poza tym nic takiego ich nie wyróżnia z
    > tłumu. Na podobnym poziomie jest masa innych kotłów. Tańszych i
    > droższych od Junkersa.
    >
    > Ale co się tyczy gwarancji - rozumiem, że warunkiem są coroczne
    > przeglądy przez cały okres gwarancyjny. Tylko dlaczego niby przy
    > przedłużonej gwarancji przeglądy mają być droższe? Tego kompletnie nie
    > rozumiem. To jest takie jawne lecenie w prącia, coby zniechęcić ludzi do
    > korzystania z tej przedłużonej gwarancji. Nie wspominając już, że jest
    > to nieuczciwa konkurencja, ponieważ klient wybierając produkt dostaje
    > tylko informację, że może przedłużyć gwarancję pod warunkiem corocznych,
    > płatnych przeglądów, a o tym, że są one droższe dowiaduje się już po
    > fakcie. Choćby tylko dlatego zwróciłbym się do producenta o przedłużenie
    > gwarancji i oświadczenie na piśmie, że cena przeglądów nie ulega z tego
    > powodu zmianie, a jak nie to niech sobie zabierają towar. Znam wiele
    > innych firm (np. Ariston, który daje 8 lat gwarancji), które nie lecą
    > sobie w chuja tak jak w przypadku Junkersa. A jeżeli to jest tylko i
    > wyłącznie inwencja twórcza serwisanta wbrew wytycznym firmy Bosch to tym
    > bardziej trzeba ich poinformować, że serwis leci w chuja i robi
    > antyreklamę.

    Nie wiem, teraz to już po fakcie chyba, bo ze 2 lata temu bym musiał
    zacząć to "przedłużanie gwarancji". Teraz już cały czas bez niej.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1