eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Data: 2019-05-22 19:37:38
    Temat: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 maja 2019 18:32:50 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > i te wszystkie rodzaje klejów płytkarze zamawiają na każdą budowę?
    >
    > Co zaś się tyczy okuć - co z tego, że ich tyle jest jak
    > kilka-kilkanaście standardowych powtarza się na każdej budowie w wielu
    > sztukach.

    Dokładnie tak jak przy instalacjach

    > Jak klient chce sobie sam załatwiać materiał to trzeba mu przygotować
    > zestawienie materiałowe. Żeby przygotować takie zestawienia trzeba
    > jechać do klienta zrobić obmiar, przygotować cały projekt z rzeczywistym
    > przebiegiem poszczególnych instalacji, rozpisać wszystkie elementy
    > składowe. Jest to robota na 2-3 dni co najmniej. Możesz sobie zaklinać
    > rzeczywistość, ale nie da się pstryknąć palcem, ani do końca przewidzieć
    > wszystkiego. To, że tobie się wydaje, że jest to takie łatwiejsze to
    > tylko ci się wydaje.

    Pierdu pierdu
    ustaliłem z instalatorem z jakich materiałów robimy, zadzwoniłem do hurtowni
    zamówiłem rury, po paczce złączek przeróznych itp, gościu robotę zrobil co nie zużył
    oddałem do hurtowni, zapłaciłem za te zużyte
    W skrócie tak to wygladało i instalacja zadziałała.
    Ty byś w tym czasie zestawienia robił dopiero.
    Dalsze Twoje wywody wycinam bo jak kilkanaście razy użyłes wobec swoich klietów słowa
    popierdolony to od razu widąć co z Ciebie za typ
    I jak sam przyznałeś życie zweryfikowało Twoje podejście i musiałeś zrezygnować z
    usług dla klientów indywidualnych